حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

ورزشکاران مکتب امام حسین را محور قرار دهند

ورزشکاران مکتب امام حسین را محور قرار دهند

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ورزشکاران مکتب شیعه و امام حسین(ع) را محور قرار دهند و براساس آن در جبهه جنگ نرم با استفاده از موفقیتی که در ورزش به دست می‌آورند عملیات تهاجمی علیه جبهه باطل انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده صبح امروز در آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که در سالن شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: قبل از انقلاب اسلامی دنیا توسط دو ابر قدرت غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی سابق اداره می‌شد تا اینکه امام(ره) قیام کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، یک قدرت جدید، اندیشه و مکتب به نام جمهوری اسلامی در دنیا ظهور پیدا کرد و ندای حق طلبی سر داد.

وی افزود: جنگ حق و باطل در مسئله ربوبیت است، ما معتقدیم قوانین و احکام خدا بر جامعه حاکم باشد اما جبهه باطل مخالف این موضوع است و می‌گوید ما حاکم جامعه هستیم، این جنگ حق و باطل به دو صورت جنگ نرم و سخت انجام می‌شود، جنگ سخت در دوران دفاع مقدس بود که در این جنگ ما از ارزش‌هایمان دفاع می‌کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: اگر کسی در جنگ سخت شهید شد نزد خداوند متعال زنده است در جنگ سخت خون ریخته می‌شود و دشمن به دنبال تحمیل اراده خود است اما در جنگ نرم دشمن به دنبال تسلط بر فکر، ذهن و کار ماست و مهم‌ترین بخش جنگ نرم جنگ شناختی است.

وی بیان کرد: در جنگ شناختی دشمن باورهای شما را مورد هجوم قرار می‌دهد و وقتی مغز شما از باورها تهی شد و اعتقادات شما تضعیف شد یک سری باورهای غلط جایگزین می‌کند، در جنگ نرم شاخص و میزان امام حسین(ع) است چون امام(ع) جنگ شناختی و نرم انجام داد و مکتب و اندیشه تولید کرد.

امیرنصیرزاده با اشاره به اینکه در جنگ شناختی خون بر شمشیر پیروز است، گفت: امام حسین(ع) قیام شناختی و جهادی کرد ورزشکاران هم باید در میدان ورزش قیام و جهاد کنند و در این مسیر پایدار و ثابت قدم باشند، یک قهرمان ملی متعلق به همه جامعه و جبهه حق است و زمانی که صاحب مدال شود فرصت پیدا می‌کند در داخل و خارج از کشور عملیات تهاجمی نرم علیه جبهه باطل انجام دهد و اگر اخلاق اسلامی را به نمایش بگذارد این یک نوع عملیات شناختی است.

وی تصریح کرد: وقتی در میادین بین‌المللی حضور پیدا کردید هر حرف شما تهاجم جبهه حق علیه باطل است، ما نباید بگذاریم نماد غزه و فلسطین فراموش شود و امروز بعضی از تیم‌ها نماد فلسطین را به گردن داشتند، وقتی یک ورزشکار را در هیأت در حال عزاداری می‌بینند او را الگوی خود قرار می‌دهند همچنین اگر یک ورزشکار با حجاب در میادین حاضر شود به دنیا پیام می‌دهد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارداشت: ورزشکاران مکتب شیعه و امام حسین(ع) را محور قرار دهند و براساس آن در جبهه جنگ نرم با استفاده از موفقیتی که در ورزش به دست می‌آورند عملیات تهاجمی علیه جبهه باطل انجام دهند ان‌شاءالله پیروزی نهایی با ظهور امام زمان(عج) به دست خواهد آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از