حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

ورود اتباع افغانستان به لرستان ممنوع است

ورود اتباع افغانستان به لرستان ممنوع است

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: ورود اتباع افغانستان به ۱۶ استان کشور از جمله لرستان ممنوع است.

کرم نعمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: باتوجه به اینکه یک سری دستورالعمل‌های ارسالی در سطح کلان مدیریت کشور وجود دارد، ورود اتباع افغانستان به ۱۶ استان کشور از جمله لرستان ممنوع است.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل اتباع در استان لرستان مجاز به کار نیستند و درصورت به کار گرفتن آن‌ها، دستگاه مورد نظر با جریمه روبرو خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه اتباع به دنبال اشتغال در استان‌ها هستند، تصریح کرد: در لرستان جوانان با بیکاری مواجه‌اند و شرایط کار برای آن‌ها فراهم نشده به همین علت این محدودیت برای اتباع در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: براساس سیستم‌های بازرسی که در اداره کار، استانداری، جهاد کشاورزی، فرمانداری و سایر دستگاه‌ها وجود دارد این موضوع به صورت ادواری بررسی می‌شود و اگر گزارش‌هایی هم داشته باشند پیگیری می‌کنند.

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به کشت‌های ممنوعه در لرستان اشاره و عنوان کرد: کشت‌های ممنوعه به یک معضل تبدیل شده و در لرستان به ویژه مناطق صعب‌العبور این کار را انجام می‌دهند که باید دولت و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ورود کنند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از