حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
ولایت‌مداری شهدا برای همه الگو است
برادر شهیدان بخشی‌زاده:

ولایت‌مداری شهدا برای همه الگو است

برادر شهیدان بخشی‌زاده گفت: ولایت‌مداری شهدا برای همه نسل‌ها الگو است.

قباد بخشی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع‌مقدس اوج رشادت و ایثار را نشان دادند، رزمندگان نشان دادند که برای استمرار انقلاب اسلامی ایران تا پای جان در صحنه حضور دارند.

وی افزود: در دوران دفاع‌مقدس آنچه دیده می‌شد، جانفشانی و دلاوری بود که رزمندگان در میدان نبرد و بانوان هم در پشتیبانی از جنگ حضور بسیار چشمگیری داشتند و با مقاومت توانستند دشمن را به عقب برانند.

برادر شهیدان بخشی‌زاده تصریح کرد: دو برادرم در مسیر انقلاب جان خود را تقدیم کردند که برادر بزرگترم در دوران دفاع‌مقدس و برادر دیگرم چند سال بعد به شهادت رسید و افتخار می‌کنم که خانواده شهید هستم.

وی عنوان کرد: برادر بزرگترم سپهدار متولد سال ۱۳۴۳ در روستای آب‌دیفه خرم‌آباد بود که تا قبل از سن ۱۸ سالگی به جبهه‌ اعزام شد و در چند عملیات حضور داشت و در سن ۱۸ سالگی برای خدمت سربازی به ایلام اعزام شد که در یکی از عملیات‌ها مجروح شد.

برادر شهیدان بخشی‌زاده بیان کرد: بعد از اینکه کمی بهبود یافت، دوباره به جبهه اعزام شد و اعتقاد داشت که باید برای استمرار انقلاب همه تلاش خود را به کار گرفت‌ و در این راه باید جان داد، از همین رو دوباره به جبهه اعزام شد و در دوم آبان سال ۱۳۶۵ در سن ۲۲ سالگی به شهادت رسید.

وی یادآور شد: داوود برادر کوچکترم متولد سال ۱۳۶۴ بود که همیشه می‌گفت باید راه شهدا را ادامه داد که وارد سپاه پاسداران شد و مدتی در این نهاد مقدس مشغول به خدمت بود و همیشه آرزویش شهادت بود.

برادر شهیدان بخشی‌زاده بیان کرد: در ۲۳ مرداد سال ۱۳۸۵ و در سن ۲۱ سالگی وقتی به ارومیه اعزام شد، بر اثر بمب‌گذاری در منطقه‌ای به شهادت رسید و به آرزویش که شهادت بود، رسید.

وی با اشاره به وصیت شهیدان بخشی‌زاده، گفت: برادرانم در وصیت‌نامه خود تاکید کردند که راه شهدا را باید ادامه داد و همیشه در  مسیر ولایت حرکت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از