حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

پرونده‌‎های بیمه بیکاری 14 درصد کاهش یافت

پرونده‌‎های بیمه بیکاری 14 درصد کاهش یافت

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: با اقدامات انجام شده، پرونده‌‎های بیمه بیکاری در لرستان 14 درصد کاهش یافت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، منوچهر گودرزی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، اظهارداشت: علی‌رغم همه مشکلات اما تلاش شده تا خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه شود.

وی افزود: با قیاسی از آمار خدماتی شاهد رشد خدمات در بیمه تامین اجتماعی هستیم به‌طوری که بیمه اجباری ۱۶ درصد، بیمه اختیاری سه درصد رشد داشته و بیمه بیکاری فعال ما ۱۴ درصد کاهش یافته است که اینها نمونه‌ای از عملکرد دولت سیزدهم بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: هفت درصد به جمعیت بازنشستگان اضافه شده و علاوه بر این نیز جمعیت بیمه شده سه درصد رشد داشته است.

گودرزی بیان کرد: پارسال ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق و مستمری در استان پرداخت شده و یک‌هزار و ۷۴۵ کارگاه‌ها جدید ایجاد شد که ۲ هزار و ۷۵۱ بیمه شده اضافه شده است و در راستای بیمه فراگیر خانواده ایرانی در سال قبل ۱۸ هزار ۲۸۷ بیمه شده اضافه شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه بخشودگی جرائم نیز کارفرمایان ۲۶۰ میلیارد تومان استفاده کردند و ارزیابی سالانه که اداره بیمه انجام داده، این سازمان در استان ربته اول را کسب کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: در استان مصوبه ساخت شعبه ۳ خرم‌آباد و تعویض شعبه بروجرد از مطالباتی است که اجرا شود ولی مجوزی صادر نشده که انتظار داریم این موارد بررسی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از