حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

پنجمین جشنواره «شمیم خانواده» توسط سپاه برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره «شمیم خانواده» توسط سپاه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه، سوم تا پنجم مرداد ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها در شرایط سخت برنامه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند، همچنین در انتخابات شور و هیجانی را در زمینه مشارکت حداکثری فراهم کردند و استان لرستان در مرحله دوم نسبت به مرحله اول تقریباً ۱۲ درصد افزایش مشارکت داشت که بخش عظیمی از آن حاصل پای کار آمدن اصحاب رسانه بود.

وی افزود: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر کارکنان سپاه سراسر کشور سوم تا پنجم مرداد ماه با هدف ارتقاء سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط، نخبه‌یابی ورزشی و آشنایی جوانان و نوجوانان سراسر کشور با آداب و رسوم و فرهنگ لرستان به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: این جشنواره روز چهارشنبه با حضور هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و آمادگی جسمانی با شعار «رهروان نهضت حسینی و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» در سالن ورزشی شهید چاغروند افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در افتتاحیه قصد داریم آئین گِل‌مالی استان لرستان را با یک کار زیبا به نمایش بگذاریم همچنین بازدید از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک را برای مهمانان در نظر داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از