حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

۴ پویش‌ دانش‌آموزی انتخاباتی در لرستان برگزار می‌شود

۴ پویش‌ دانش‌آموزی انتخاباتی در لرستان برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: پویش‌های مجازی و حقیقی دانش‌آموزی به مناسبت انتخابات در استان برگزار می‌شود.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌های مختلفی توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی تهیه شده که از هم‌اکنون این برنامه آغاز و تا روز انتخابات ادامه دارد.

وی افزود: در این ایام چهار پویش ویژه دانش‌آموزان با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد که تلاش شده تا در این پویش‌ها، رای اولی‌ها در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و سایر دانش‌آموزانی که به سن قانونی برای رای دادن نرسیدند هم بتوانند دیگران و خانواده را برای حضور در انتخابات تشویق نمایند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان است که در این برنامه تلاش شده تا توسط مربیان به سوالات دانش‌آموزان پاسخ داده شود.

حقیقی بیان کرد: گروه‌های جهادی، مربیان، معلمان و فرماندهان حوزه در اجرای این برنامه‌ها همکاری خواهند داشت و البته در شبکه‌های مجازی هم برنامه‌هایی با موضوع انتخابات برگزار خواهد شد که دانش‌آموزان در این زمینه اقدام به تهیه ۳۰ کلیپ نمودند.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت انتخابات، گفت: باید دانش‌آموزان را با اهمیت حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح آشنا کرد تا بتوانند در روز انتخابات به بهترین فردی که دارای شاخصه‌های مد نظر باشد رای دهند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان خاطرنشان کرد: هرچه حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، نشان‌دهنده این است که نسل جوان در مسیر ترسیم شده انقلاب قدم برمی‌دارند و در این راه محکم و استوار در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از