حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
امام جمعه بروجرد:

پیاده‌روی اربعین بیانگر قدرت اسلام است

پیاده‌روی اربعین بیانگر قدرت اسلام است

امام جمعه بروجرد گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین بیانگر قدرت اسلام است و هر ساله این عظمت باشکوه‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: حادثه بی‌نظیر و بزرگ اربعین  از کرامات سیدالشهدا(ع) است که امروز میلیون‌ها نفر از سراسر جهان با عشق به حسین و چشمانی اشک‌بار در این مراسم باعظمت شرکت می‌کنند.

وی افزود: وقتی در قیام کربلا، حضرت زینب کبری(س) بی‌تابی می‌کرد امام حسین علیه‌السلام فرمودند اینجا محل زیارت خواهد شد و امروز این امر محقق شده و زائران مشتاقانه راهی سفر کربلا می‌شوند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: عظمت پیاده‌روی اربعین در واقع بیانگر قدرت اسلام و اهل‌بیت(ع) است که هر ساله این عظمت و اقتدار در جهان بیشتر می‌شود.

حسینی با اشاره به نقش حضرت زینب کبری(س) گفت: این بانوی بزرگ در ابلاغ پیام کربلا سنگ‌تمام گذاشت و توانست به رسالت خود به گونه‌ای عمل کند که بسیار تاثیرگذار باشد، سخنان بانوی قهرمان کربلا و انتقال پیام نهضت کربلا همگی مرهون جهاد تبیین حضرت زینب (س) است.

وی اتحاد جهان اسلام را از اهداف مهم پیاده‌روی اربعین برشمرد و افزود: آنچه از صحنه اربعین دیده می‌شود سراسر اتحاد و همبستگی است که این سبب ریشه‌کن کردن رژیم‌صهیونیستی خواهد شد، رژیمی که یزیدگونه دست به کشتار مردم بی‌گناه غزه و فلسطین می‌زند ولی اتحاد مسلمانان در اربعین سبب نابودی رژیم‌صهیونیستی خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از