حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس ستاد انتخابات لرستان مطرح کرد:

پیش‌بینی ۱۶۳۷ شعبه اخذ رای در لرستان

پیش‌بینی ۱۶۳۷ شعبه اخذ رای در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» احسان یاوری عصر امروز در دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان اظهارداشت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در لرستان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: پس از ابلاغ وزارت کشور جهت آغاز فرآیند انتخابات و تشکیل هیات‌های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان نیز شکل گرفت و احکام اعضای ستاد صادر شد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره اجرای آموزش برخط فرمانداران و بخشداران استان، عنوان کرد: بر اساس تصمیم هیات نظارت برای انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

وی به شکل‌گیری هیات‌های اجرایی انتخابات در لرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های احراز هویت پس از به‌روزرسانی در تهران در سطح حوزه‌های انتخابیه توزیع و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

یاوری عنوان کرد: تبلیغات این دوره از آغاز شده و ستادهای تبلیغاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نماینده‌های خود را معرفی کنند‌.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان مهیا شده است خاطرنشان کرد: برای تامین امنیت و سلامت انتخابات نیز هماهنگی لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انجام گرفته است و امیدواریم در هشتم تیر ماه شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان لرستان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از