حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیوند نظام با عشایر ناگسستنی است

پیوند نظام با عشایر ناگسستنی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیوند نظام جمهوری اسلامی با عشایر یک پیوند ناگسستنی و مستحکم است و در عمل می‌بینیم نظام اسلامی خدمات قابل توجهی به کل کشور و عشایر ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر امروز در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف، فرهنگیان، فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های عشایری استان لرستان که دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: عشایر جمعیتی متعهد به اسلام، متدین، ولایتمدار، محب اهل بیت(ع)، حامی مرجعیت دینی و ولی فقیه و گوهر‌های نابی هستند که بخشی از کار تولید و اقتصاد نظام اسلامی را برعهده دارند و با وجود محدودیت‌ها کار تولید و فعالیت‌های اقتصادی را با شور و اشتیاق انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه عشایر جمعیتی قانع و مهمان‌نواز هستند که گفتگو با آن‌ها دلنشین و جذاب است، افزود: مقام معظم رهبری از قوم لر و از لرستانی‌ها از عنوان‌های متدین، انقلابی، شجاع، وفادار و صادق یاد کردند که مصداق بارز، نمایان و روشن این ویژگی‌ها عشایر هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: هزار شهید عشایر استان لرستان در مقابل ۱۰هزار شهید کل کشور گواهی روشن بر این است که عشایر ما از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش ممتاز و درخشان داشته و دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه پیوند نظام جمهوری اسلامی با عشایر یک پیوند ناگسستنی و مستحکم است، بیان کرد: در عمل می‌بینیم که نظام اسلامی خدمات قابل توجهی ازجمله راه، آب، برق، بهداشت، عمران، آبادانی، ساخت مسکن و... به کل کشور و عشایر ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید باکمیت و کیفیت بیشتری خدمت‌رسانی به عشایر را انجام دهند، عنوان کرد: ظلم و جور پهلوی اول و دوم در تبعید، کشتار و عدم توسعه کشور از ظلم و ستم‌هایی است که فراموش شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را پیش رو داریم، ۲۲ بهمن سال ۵۷ تحول‌ساز، شگفت‌انگیز و شوق‌انگیز بود که ما باید این مهم را گرامی بداریم، با حضور انبوه و این آمادگی که از مردم مشاهده می‌کنیم روزی تاریخ ساز می‌شویم.

شاهرخی گفت: در مورد انتخابات رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور انبوه همراه با اشتیاق و‌امید باعث می‌شود نظام اسلامی از قدرت زیادی برخوردار شود که یأس و عدم کارایی دشمن را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کار‌های مهم اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضروری، لازم و تکلیف شرعی است و انتخابات هم مصداق یک امر مهم است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از