حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

پیگیر چهار خطه پل سیمره به بابازید هستیم

پیگیر چهار خطه پل سیمره به بابازید هستیم

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد چهار خطه پل سیمره به بابازید از مطالبات جدی مردم به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی امامی‌راد ظهر امروز در مراسم سالروز قیام ۱۵ خرداد در حرم مطهر امامزاده محمد درب گنبد، اظهار داشت: منطقه درب گنبد بسیار مستعد بوده و پتانسیل و منابع خدادادی مطلوبی دارد، وجود رودخانه سیمره از ظرفیت‌هایی است که موجب رونق این منطقه می‌شود.
وی افزود: سایت شیلات با ظرفیت ۵۰۰ تن گوشت سفید و ۵۰ تن خاویار یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه است که با احیا و توسعه این طرح، رونق اقتصادی و اشتغال منطقه را در پی دارد.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اخیراً در دیداری که با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی داشتیم، به جهت انجام پروژه چهار خطه پل سیمره به بابازید به دلیل تردد زیاد محور، قول‌های مساعدی از ایشان گرفتیم و امیدواریم این کار با پیگیری‌های لازم انجام شود چراکه از مطالبات جدی مردم به شمار می‌رود.
وی با اشاره پیگیری‌های لازم به جهت احداث کمربندی در شهر کوهدشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه جاده درب گنبد به کشماهور راه شکافی شده است، در تلاش هستیم این محور آسفالت شود زیرا با این کار، این نقطه از بن‌بست خارج خواهد شد.
امامی‌راد با اشاره به ظرفیت گردشگری مذهبی و معنوی درب گنبد با وجود حرم مطهر امامزاده محمد، گفت: درصدد این هستیم نمایندگی میراث فرهنگی را در این منطقه به‌زودی ایجاد کنیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از