حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کار هنرمندان تأثیر زیادی در جامعه دارد

کار هنرمندان تأثیر زیادی در جامعه دارد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کار هنرمندان تأثیر زیادی بر ذهن و دل مردم و جامعه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در آئین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای «چلچراغ» که در تالار شهید آوینی (سینما کیو) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان حامل پیام دینی و معرفتی هستند و این پیام را با زبان هنر ترویج و تبلیغ می‌کنند، اهل هنر سِمت معنوی و نقش روحانی دارند و با هنر خود تلاش می‌کنند که مردم را با آثار، نغمه‌ها و اهداف متعالی و روحانی پیوند بزنند.

وی افزود: کار هنرمندان ایمان‌آفرینی، ایجاد امید و نشاط،‌ پیوستگی قلبی مردم با ارزش‌ها و آن‌هایی است که ارزش آفرینی می‌کنند و هنرمندان قلب مردم را با انبیاء، شهدا، صالحین و ارزش‌آفرینان پیوند می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه هنرمندان دل‌های مردم را با ارزش‌ها پیوند می‌زنند، تصریح کرد: کار هنرمندان تأثیر زیادی بر ذهن و دل مردم و جامعه دارد بنابراین باید از مضامین و محتوایی استفاده کرد که هنر فاخر هنرمندان هرچه بیشتر بر دل‌ها، اذهان و افکار بنشیند.

وی بیان کرد: خداوند در درون هنرمندان یک استعداد بالقوه قرار داده که با آموزش بالفعل می‌شود، این هنر برای هنرمندان مسئولیت‌آور است و هنرمندان را در منظر مردم قرار می‌دهد که به رفتار و گفتار آن‌ها توجه می‌شود. 

شاهرخی با اشاره به اینکه هنرمندان باید در رشته‌های مختلف باهم هم افزایی کنند، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضای خوبی برای هنرمندان فراهم شده است تا از هنر خود در مسیر خدمت به مردم، امید و نشاط آفرینی، ایمان به خدا و... استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از