حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

یادواره شهدای انتظامی شهرستان پلدختر برگزار شد

یادواره شهدای انتظامی شهرستان پلدختر برگزار شد

نخستین یادواره شهدای انتظامی شهرستان پلدختر با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نخستین یادواره ۱۹ شهید انتظامی شهرستان پلدختر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، فرمانده انتظامی استان لرستان، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان، رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی لرستان، پرسنل نیروی انتظامی و جمعی از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه ثارلله شهر پلدختر برگزار شد.

سرهنگ گراوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر در این یادواره با بیان اینکه شهرستان‌های پلدختر و معمولان ۳۵۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است، اظهارداشت: شهرستان پلدختر با توجه به میزان جمعیت و خساراتی که در جنگ تحمیلی به آن وارد شده به هویزه ثانی معروف شده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۹ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: درب شهادت بر روی پرسنل نیروی انتظامی باز و نمونه بارز آن حادثه تروریستی راسک و شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور جانفشانی می‌کند، عنوان کرد: وظیفه ماست که پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم که در همین راستا اولین‌بار یادواره شهدای انتظامی شهرستان پلدختر را برگزار کردیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از