حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجرد:

۱۳ منطقه از بافت بروجرد نیازمند بازآفرینی است

۱۳ منطقه از بافت بروجرد نیازمند بازآفرینی است

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: ۱۳ منطقه بافت فرسوده و سکونتگاه غیررسمی در بروجرد وجود دارد که اقدامات لازم در این مناطق انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی لرستان، داریوش آزادبخت در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، ضمن اشاره به وسعت بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی این شهرستان اظهارداشت: ۱۳ منطقه بافت فرسوده و سکونتگاه غیررسمی در بروجرد وجود دارد که اقدامات لازم در این مناطق انجام می‌شود.

وی افزود: بازآفرینی شهری یک برنامه جامع اقدام مشترک برای مناطق کم برخوردار است، مناطقی که جمعیت بالا و سیمای شهری نامناسب دارند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجرد عنوان کرد: مساحت بافت فرسوده شهری بروجرد ۲۷۱ هکتار است که برنامه‌های بازآفرینی شهری در این مناطق انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در محله دره‌غریب بروجرد پنج پروژه انجام شده که تحویل موقت شده است، مرمت و احیاء سرای قیصریه، سرای‌حافظیه و نماسازی و کف‌سازی محله خوشبین بروجرد و همچنین ورزشگاه محله علی‌آباد از دیگر اقدامات است.

آزادبخت گفت: ۸۰۰ واحد مسکن در قالب ۳۷۸ پروژه در مناطق هدف بازآفرینی شهری تعریف شده که برای ۲۰۰ پروژه از آن‌ها پرونده تشکیل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از