حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌‌های عمومی لرستان:

۱۴۰ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه نیاز است

۱۴۰ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه نیاز است

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌‌های عمومی لرستان گفت: ۱۴۰ میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ در استان نیاز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر سبزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ پروژه نیمه‌کاره کتابخانه‌ای در استان وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آن‌ها متفاوت است.

وی افزود: تا پایان امسال دو پروژه کتابخانه‌ای در الشتر و پلدختر افتتاح می‌شود که ساختمان کتابخانه پلدختر افتتاح شده ولی تجهیز ساختمان در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال انجام می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: هشت پروژه نیمه‌تمام هم بین ۱۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای تکمیل این تعداد پروژه بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سبزیان بیان کرد: افزایش فضای کتابخانه می‌تواند نقش مهمی در کتابخوانی داشته باشد از همین رو پروژه‌های کتابخوانی در شهرهای مختلف اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۸ کتابخانه نهادی و ۲۰ کتابخانه مشارکتی در استان وجود دارد، گفت: بیش از ۷۰۰ هزار نسخه محتوای کتاب در این کتابخانه‌ها وجود دارد که افراد دوستدار کتاب از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از