حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:

افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی درمانی دهه‌فجر در لرستان

افتتاح ۱۴ پروژه بهداشتی درمانی دهه‌فجر در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پروژه بهداشتی درمانی دهه‌فجر با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان در لرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بهرام دلفان اظهارداشت: اتفاقات خوبی در بحث زیر ساخت‌های حوزه سلامت استان افتاده است که سه پروژه مهم بیمارستانی نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود، از روند و رشد خوبی برخوردارند که طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده، پیش می‌روند. 

وی افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد از ۲۳ درصد و رازی کوهدشت از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌اند و در صورت تامین اعتبارات لازم، تا دو سال آینده افتتاح خواهند شد. 

 دلفان از اتمام ۱۱۲ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته و تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: در دهه‌فجر امسال شاهد افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی به متراژ  بیش از ۸ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان در سطح استان هستیم که با این احتساب، هر هفته ما شاهد افتتاح یک پروژه  عمرانی در حوزه سلامت استان بوده که بیشتر پروژه‌های حوزه سلامت به بهره‌برداری رسیده و تعدادی هم قابل افتتاح‌اند و تعدادی هم در آینده به بهره‌برداری می‌رسند. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، همدلی و هم‌افزایی مدیران با یکدیگر را در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت استان لرستان، مهم دانست و گفت: اصحاب رسانه به عنوان بازوی اطلاع رسانی و در بحث شفاف سازی و بیان واقعیت‌ها، همواره در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشند تا شاهد لرستانی آباد و رو به پیشرفت باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از