حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
استاندار لرستان:

۱۵۰ واحد تولیدی در لرستان احیا شد

۱۵۰ واحد تولیدی در لرستان احیا شد

استاندار لرستان گفت: طی دو سال گذشته، ۱۵۰ واحد تولیدی در لرستان احیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار ظهر امروز در همایش توانمندی‌های صنعت بروجرد که در کانون بسیج بروجرد برگزار شد اظهارداشت: با پیروزی انقلاب خیلی‌ها امید پیدا کردند و از انقلاب الگو گرفتند لذا مسئولیت‌هایی که در اختیار ماست اگر معتقدانه برای حل مسائل قدم برداریم منجر به نتیجه می‌شود.

زیویار گفت: اگر قرارگاهی شکل گرفته، با این هدف است که مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود و علاوه بر مسئولیت خود اقدام نمایند و با روحیه جهادی باید اقدام کرد البته بروکراسی اداری، گاهی مشکل‌زا می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در استان لرستان در دولت سیزدهم اقدامات قابل توجهی انجام شده است و در سطح ملی کارهای زیادی صورت گرفته به طوری که منابع مالی استان ما ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده و اقدامات ما ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است و در بسیاری از موارد تسهیلات تبصره‌ای، بروجرد جلوتر بوده چون زیرساخت دارد.

استاندار لرستان با اشاره به احیای واحدهای تولیدی در استان، گفت: طی دو سال گذشته ۱۵۰ واحد تولید در استان احیا شده و ۱۳۰ پرونده در دستور کار است و تلاش داریم تا همه با هم برای توسعه استان گام برداریم.

زیویار با بیان اینکه امسال ۷ هزار خودرو در خودسازی بروجرد تولید شده است تصریح کرد: تامین مالی نساجی با هزینه ۳۲۰ میلیارد تومان و ۴۰۰ میلیارد تومان به اکسیر  داده شده که از دیگر اقدامات مهم در بروجرد بوده است.

وی یادآورشد: سامان کاشی یکی از واحدهای تولیدی بروجرد است که دارای مشکلاتی است اما اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم با پیگیری‌های لازم با چرخه تولید باز برگردد.

استاندار لرستان با اشاره به انتخابات افزود: شرایطی فراهم شود که مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف به‌خصوص انتخابات بتوانند نقش خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی بروجرد اظهارداشت: باتوجه به اهمیت تولید، همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رونق تولید و رفع موانع تولید صنایع همه تلاش خود را به کار بگیرند تا هیچ صنعتی تعطیل نشود.

زیویار با اشاره به اینکه بروجرد در صنایع همیشه پیشتاز بوده است، افرود: امروز شاهد تولیدات صنعتی شهرستان بروجرد بودیم که تولیدات صنعتی استان در قالب چند غرفه به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه نشان داد که بروجرد در صنعت سابقه زیادی دارد و بیش از ۳۵ درصد از صنعت استان در این شهرستان واقع شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: باید تلاش کرد تا طرفیت‌های صنعتی این شهرستان در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار گیرد تا شاهد رونق تولید در این بخش باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از