حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول بسیج سازندگی لرستان:

۳۰ مدرسه توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود

۳۰ مدرسه توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۳۰ مدرسه سه کلاسه با اعتبارات محردمیت‌زدایی استانداری که در اختیار نوسازی قرار داده احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان جهانبخش عصر امروز در اولین جلسه کارگروه بسیج سازندگی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز اولین جلسه کارگروه بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد و خواسته ما این بود در طرح آبخیز تا جالیز، جهاد آبرسانی، نوسازی مدارس، بهداشت، درمان و موضوعات محرومیت‌زدایی حاشیه شهر نقش جهادی‌ها پررنگ‌تر دیده شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان، افزود: ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار از پروژه بزرگ ۴۲۵ میلیارد تومانی دریافت شده و تاکنون بیش از ۷۰ روستا آبرسانی شده است همچنین ۳۰۵ کیلومتر خط انتقال، هشت حلقه چاه، ۲۴ مخزن ذخیره و... از جمله کارهای انجام شده توسط بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: از اعتبارات محرومیت‌زدایی که استانداری در اختیار نوسازی قرار داده پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰ مدرسه سه کلاسه با کیفیت مناسب بسازیم همچنین مصوب شد دستگاه‌ها نزدیک ۲۰ درصد از پروژه‌هایشان را با بسیج سازندگی منعقد کنند و ظرفیت بسیج سازندگی در پروژه‌ها لحاظ شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از