حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان:

۳۱ مشاوره املاک در لرستان پلمب شد

۳۱ مشاوره املاک در لرستان پلمب شد

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال در بازرسی‌های صورت گرفته، ۳۱ مشاوره املاک به دلیل تخلفات در لرستان پلمب شد.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: باتوجه به فصل تابستان، نظارت بر مشاوره‌های املاک در همه شهرهای استان افزایش یافته و به صورت مستمر نظارت و بازرسی با هدف جلوگیری از تخلفات در حال انجام است.

وی افزود: در همین راستا طرحی با همکاری معاونت دادگستری در حال انجام است که در این طرح، تیم تخصصی مشاوره‌های املاک را رصد می‌کنند و در صورتی که قیمت‌ها مغایرت با نرخ مصوب داشته باشد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در سال جاری ۶۹۰ مورد بازرسی از مشاوره‌های املاک در استان صورت گرفته که ۷۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و ۳۱ مشاوره املاک به دلیل تخلفاتی که داشتند، پلمب شدند.

طولابی بیان کرد: نرخ اجاره‌بها در استان لرستان ۲۵ درصد تعیین شده که در صورت مشاهده افزایش بیش از این مقدار، تخلف محسوب می‌شود از همین رو نظارت‌ها در این فصل سال تشدید شده است.

وی گفت: مشاوره‌های املاکی که به دلیل تخلفات و یا افزایش قیمت، اخطار و تذکر دریافت می‌کنند، در صورتی که مجدد تخلف خود را تکرار کنند، پلمب می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از