حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

۴۰ برنامه همزمان با هفته جمعیت برگزار می‌شود

۴۰ برنامه همزمان با هفته جمعیت برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته جمعیت در استان لرستان برگزار می‌شود.

وحید والی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان هفته جمعیت نامگذاری شده و فرصتی است تا در راستای اهمیت این موضوع مهم برنامه‌هایی اجرا و صحبت‌هایی بازگو شود.

وی افزود: جامعه پویا و بالنده در گِرو داشتن نیروی انسانی جوان است، بنابراین باید از این فرصت برای بیان ضرورت افزایش جمعیت و فرزندآوری صحبت شود که می‌توان بخشی از ضرورت این مولفه مهم را از طریق اجرای برنامه‌ها نشان داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در لرستان برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی است که در همه شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

والی‌زاده تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این ایام، تجلیل از فعالان و خادمان حوزه جمعیت است که در طول سال اقدامات زیادی را در حوزه جوانی جمعیت انجام می‌دهد، همچنین پویش رسانه‌ای، برگزاری کارگاه‌های جمعیت و فرزندآوری، ارائه مشاوره رایگان برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مسابقات ورزشی اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به ضرورت افزایش جمعیت و برای جلوگیری از کاهش فرزندآوری، علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده که تلاش می‌شود تا با اجرای این برنامه‌ها، اهمیت و ضرورت جمعیت که یکی از مولفه‌های مهم کشور است بیش از پیش بیان شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از