حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان:

۴۲۹ مقاله به همایش آسیب‌های اجتماعی ارسال شد

۴۲۹ مقاله به همایش آسیب‌های اجتماعی ارسال شد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: ۴۲۹ مقاله داخلی و خارجی به همایش ملی آسیب‌های اجتماعی ارسال شده است.

به گزارش سفیرافلاک، در راستای ارائه راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه عدالت اجتماعی و امکانات در مناطق کم‌برخوردار، همایش ملی آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود.

محمدکریم خورشیدوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: همایش ملی آسیب‌های اجتماعی با هدف بررسی چالش‌ها، مشکلات و ارائه راهکار لازم فردا ۲۴ آبان در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۴۲۹ مقاله داخلی و خارجی به این همایش ارسال شده که ۱۵ درصد مقالات براساس تمرکز درون استانی است و از بین مقالات ارسال شده، یک مقاله مربوط به دانش‌آموز ۱۴ ساله است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: برهمین اساس ۲۳ کمیته و کارگروه در این راستا فعال شده‌اند و ادارات زیادی در راستای برگزاری این همایش مشارکت داشتند که اقدامات قابل توجهی صورت گرفته تا این همایش به خوبی برگزار گردد.

خورشیدوند از راه‌اندازی دفتر تحول اجتماعی در استان خبرداد و گفت: این دفتر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اشتغال در مناطق محروم و حاشیه شهر فعالیت می‌کند که رابطین محلات، ارتباط برقرار می‌کنند و در راستای رفع مسائل و مشکلات اقداماتی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از