حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
۴۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود
فرمانده سپاه لرستان:

۴۵ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه لرستان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک به نقل از خبرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز در آئین افتتاحیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شروع سال تحصیلی که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با مشارکت مجموعه‌های بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آموزش و‌ پرورش، بسیج سازندگی و به صورت ویژه بسیج دانش‌آموزی در قالب قرارگاه امام حسن (ع) با ذکر یا «رسول الله» بین دانش‌آموزان کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان لرستان هزار و ۲۰۰ مدرسه تخریبی و حدود ۱۳۰ مدرسه سنگی وجود دارد، افزود: مدارس سنگی یکی دیگر از موضوعاتی است که به صورت ویژه با مجموعه نوسازی دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: یک سامانه را برای کمک به نیازمندان در استان ایجاد می‌کنیم که با تجمیع اطلاعات بتوانیم در همه ایام سال از این سامانه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که باعث می‌شود عمق بخشی نظام زیاد شود اطلاع‌رسانی خدمات است بنابراین باید این موضوعات در سطح استان رسانه‌ای شود تا اثر خود را در جامعه بگذارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از