حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
معاون استاندار لرستان:

۴۹۵ پروژه دهه‌فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۴۹۵ پروژه دهه‌فجر در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

معاون استاندار لرستان گفت: ۴۹۵ پروژه در دهه‌فجر انقلاب اسلامی در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» به نقل از روابط عمومی شورای تبلیغات اسلامی اسلامی، احمدرضا دالوند اظهارداشت: در دهه فجر باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های بعدی منتقل گردد.

️وی افزود: دولت در چند سال گذشته دستاوردهای فراوانی داشته که اطلاع رسانی نشده و تقریباً تمام پروژه‌های پیشران که معطل مانده بود روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

دالوند با اشاره به ساخت بیش از ۷۰ پل، یک‌هزار و ۲۵۰کیلومتر لوله‌گذاری گاز، تکمیل سدهای تاج امیر و کمندان و ماشین سازی و ... در دو سال گذشته گفت: ۴۹۵ پروژه نیز در سطح استان در دهه فجر امسال به نتیجه نهایی خواهد رسید و افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این جلسه گفت: حضور پرشور مردم استان در مناسبت‌های مختلف به ویژه دو هفته اخیر نشان دهنده عمق پایبندی آنها به انقلاب و بسیار تحسین برانگیز بوده است.

️وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و بازشناسی ارزش‌های انقلاب اسلامی است و ۲۵ کمیته تخصصی در استان وظیفه برنامه‌ریزی برای دهه فجر امسال را بر عهده دارند.

️حجت‌الاسلام والمسلمین حقیان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان لرستان نیز افزود: دستاوردهای نظام در دهه فجر برای مردم تبیین شود و استفاده از شیوه‌های هنری و رسانه‌ای در ارائه دستاوردهای نظام باید مورد توجه مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد قرار گیرد.

️وی بیان کرد: امیدواریم جشن‌های دهه فجر سال جاری مقدمه‌ای برای حضور گسترده و مشارکت قوی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از