حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

۵۹هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی را آغاز کردند

۵۹هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی را آغاز کردند

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: ۵۹ هزار دانش‌آموز بروجردی در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» نریمان سبحانی‌نیا صبح امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان فرزانگان برگزار شد، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل از بازگشایی مدارس، تمهیدات لازم اندیشیده شد تا دانش‌آموزان بدون هیچ مشکلی در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی افزود: در نظام آموزشی رعایت چند مولفه مهم برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی همراه با تغییر، نظم و انضباط، اصل مشارکت، نظارت و خودارزیابی و استفاده از ظرفیت شوراها در مدارس بسیار ضروری است که با رعایت این مولفه‌ها می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: امسال ۵۹ هزار دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی وارد ۴۲۰ مدرسه شدند که ۳ هزار و ۲۰۰ فرهنگی امسال در راستای امر تعلیم و تربیت مشغول به کار هستند.

در ادامه منصور بازگیر معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: ملت ایران ملتی شجاع است که در طول تاریخ همیشه شجاعت خود را نشان داده است که بخشی از این شجاعت را در دوران دفاع‌مقدس مشاهده می‌کنیم که رزمندگان ما با همه توان و شجاعت در برابر دشمن ایستادند.

وی افزود: رزمندگان در جبهه‌های جنگ در اوج اقتدار، عبودیت را فراموش نکردند و با توکل بر خدا ایستادند تا به پیروزی رسیدند لذا امروز همه نسل جوان باید از شجاعت رزمندگان درس بگیرند تا بتوانند به موفقیت برسند.

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: رزمندگان در دفاع‌مقدس از هر فرصتی استفاده کردند تا بتوانند به اهداف مشخص دست یابند و سعی می‌کردند در انجام کارهای نیک و شهادت از هم سبقت بگیرند به‌طوری که ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار فرهنگی در دفاع‌مقدس به شهادت رسیدند و باید تلاش کرد تا راه شهدا شهدا را ادامه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از