حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
۶۶ باند توزیع کالای قاچاق متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی لرستان:

۶۶ باند توزیع کالای قاچاق متلاشی شد

رئیس پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی لرستان گفت: ۶۶ باند تهیه و توزیع کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در لرستان شناسایی و متلاشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمدسجاد چراغی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان برگزار شد، اظهارداشت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مقابله با جرائم اقتصادی و کالای قاچاق فعالیت می‌کند‌.

وی با اشاره به اینکه حوزه قاچاق به یک معضل تبدیل شده است، افزود: استان لرستان بازاری برای فروش در کشور و مقصد کالای قاچاق نیست بلکه محل عبور است.

رئیس پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی لرستان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون با هماهنگی دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی و استفاده از جامعه اطلاعاتی ۶۶ باند تهیه و توزیع کالای قاچاق شناسایی و متلاشی شده است.

وی بیان کرد: ۹۳۱ خوردوی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شده که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها ۶۲۱ میلیارد تومان است.

چراغی گفت: اقدامات پلیس منجر به افزایش ۱۶۸ درصدی برخورد با جرائم اقتصادی در استان شده که ارزش ریالی این جرایم رسیدگی شده ۱۸۱ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳، ۴۵ میلیارد تومان فرار مالیاتی در استان کشف شده است تصریح کرد: مردم می‌توانند جرائم اقتصادی را از طریق ارتباط با شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از