حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

۸۶۰۰ نفر متقاضی مسکن نیروهای مسلح در لرستان

۸۶۰۰ نفر متقاضی مسکن نیروهای مسلح در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ۴هزار و ۲۰۰ نفر در ارتش، هزار و ۲۵۸ نفر در سپاه، ۲ هزار و ۴۴۳ نفر در فراجا و ۷۰۰ نفر در وزارت دفاع متقاضی مسکن نیروهای مسلح در لرستان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار نعمت‌الله باقری عصر امروز در جلسه قرارگاه مسکن که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در ارتش، هزار و ۲۵۸ نفر در سپاه، ۲ هزار و ۴۴۳ نفر در فراجا و ۷۰۰ نفر در وزارت دفاع متقاضی مسکن نیروهای مسلح در لرستان هستند.

وی افزود: در فراجا یک مجموعه ۱۶۰ واحدی وجود دارد که تقریباً آماده واگذاری است، باید نیروهای انتظامی که از زمین محروم هستند تعیین تکلیف شوند. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در مجموعه ۲۰۰ هکتاری وزارت دفاع قیمت‌گذاری و نقشه‌برداری انجام شده و قرار است ۱۸۰ هکتار بابت مسکن ملی در اختیار مسکن شهرسازی قرار بگیرد و ۲۰ هکتار نیز برای افرادی است که در وزارت دفاع فعالیت می‌کنند.

سردار باقری بیان کرد: در ارتش زمین‌هایی وجود دارد که لاینحل مانده است و باید تعیین تکلیف شوند اگر مشکل آن‌ها حل شود در نیروهای مسلح مشکل زمین نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: پروژه‌های ۱۲۰۰ و ۴۰۰ واحدی ارتش به دلیل عدم پرداخت وام با مشکل مواجه شده‌اند که باید این مشکلات حل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از