حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۹۰ هکتار زمین برای شهرک‌های صنعتی تملک شد

۹۰ هکتار زمین برای شهرک‌های صنعتی تملک شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۹۰ هکتار زمین برای شهرک‌های صنعتی تملک شده تا بعد از ایجاد زیرساخت لازم، واحدها مستقر شوند.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به رونق شهرک‌های صنعتی لرستان، اظهارداشت: شهرک‌های صنعتی در ایجاد اشتغال و تولید نقش بسیار مهمی دارند از همین رو برای فعالیت این واحدها اقدامات قابل توجهی صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی در سه بخش احیای واحدهای راکد، ارتقاء ظرفیت و اجرای طرح‌ها فعالیت دارد که خوشبختانه در استان لرستان این اقدامات به خوبی در حال انجام است و بخش زیادی از کار در این سه بخش انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: امسال ۹۰ هکتار زمین مورد نیاز شهرک‌های صنعتی تملک شده تا واحدها بتوانند بعد از ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش‌ها، مستقر شوند که در برنامه‌ریزی انجام شده ۱۰۸ مجتمع کارگاهی در استان لرستان احداث خواهد شد.

محمدی بیان کرد: امسال طبق برنامه و سهمیه‌ای که برای استان در نظر گرفته شد، ۱۶ واحد راکد باید احیا شود که از این تعداد حدود ۱۲ واحد احیا شده است، همچنین در بحث ارتقاء ظرفیت نیز اقداماتی انجام شده و طرح‌هایی که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند پایش شده و در دستور کار قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: امسال قرار بود ۲۵ طرح مورد بررسی قرار گیرد که تاکنون بیش از ۲۰ طرح در روند اجرای کار قرار گرفته و واحدهایی که کمتر از ظرفیت تولید داشتند، از محل تسهیلات سرمایه در گردش مورد حمایت قرار گرفته تا بتوانند فعالیت داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از