حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۹۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود

۹۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۹۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش طی مراسمی اهدا می‌شود.

جلال شیخ‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: کمیته امداد در طول سال در بخش‌های مختلفی از جمله اهدا جهیزیه، مسکن، کمک هزینه تحصیلی، درمان و دارو را برای خدمت به مددجویان انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از خدمات این نهاد، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش است که در طول سال تعدادی تهیه و اهدا می‌شود تا این افراد بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز نمایند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: طی چند روز آینده ۹۲۴ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی و مورد نیاز به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد که برای تهیه این تعداد جهیزیه بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است و طی مراسمی توزیع می‌‍شود.

شیخ‌پور عنوان کرد: سال گذشته در راستای ازدواج آسان و کمک برای اینکه این نوعروسان دغدغه تهیه جهیزیه نداشته باشند، ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۷ میلیارد تومان تهیه و اهدا گردید.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد برای مددجویان هر روز افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر ۱۰۵ هزار خانوار در قالب ۲۳۴ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند البته هر ساله جمعی از مددجویان خودکفا شده و از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از