حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

25 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق پرداخت شد

25 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق پرداخت شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در تابستان امسال مشترکان بخش خانگی 25 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

به گزارش سفیرافلاک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مهران امیری اظهارداشت: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده که از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌ها محلی، توزیع بروشور، نصب بنرهای مدیریت مصرف برق در شهرها و روستاها، تبلیغات گسترده در فضای مجازی استفاده از ظرفیت و امکانات شرکت و با برنامه‌ریزی و رعایت الگوی مصرف، تعرفه بخش خانگی مشمول ۲۵ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی شدند.

وی افزود: با همکاری انجام گرفته از سوی مشترکان بخش خانگی سرانه این تعرفه از ۲۰۰ کیلووات ساعت سال گذشته به ۱۹۶ کیلووات ساعت در سال جاری رسیده است که این رقم نسبت به رقم مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی اینکه توانستیم پیک بارتابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم همکاری و همیاری خوب تمام مشترکین استان بوده است.

وی گفت: از تعداد یک میلیون ۷۳ هزار و۳۴۳ صورت حساب صادر شده  مشترکین استان تعداد ۳۱۰ هزار و ۱۳۹  صورت حساب مربوط به مشترکان بخش خانگی که در طی ماه‌های گرم (خرداد تا شهریور ماه) سال جاری بر اساس نرخ پله‌های  مصرفی تعریف شده نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش مصرف داشته‌اند، مشمول این پاداش شده‌ که در بستانکاری صورت حساب آنها منظور شده است.

امیری بیان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها و ادارات در استان لرستان همراهی لازم را برای مدیریت مصرف برق نداشتند که مشمول قطع برق شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از