حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

9 دی روز میثاق امت با ولایت است

9 دی روز میثاق امت با ولایت است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و باید این روز با حضور پرشور گرامی داشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های نمازجمعه خرم‌آباد، اظهارداشت: ۹ دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت است و مردم بصیر و آگاه ایران در آن ایام خطرناک فتنه که دشمنان با همه توان به میدان آمده بودند اما مردم هوشیار و آگاه و بصیر با توجه به سکاندار نظام، نقشه دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: تا زمانی پیمان میثاق امت با ولایت محکم باشد، مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود و جامعه‌ای که دارای رهبری آگاه و بصیر باشد و مردم هم بصیرت داشته باشند و فریب تبلیغات دشمن را نخورند، این جامعه هیچگاه شکست نمی‌خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: دشمنان سال‌هاست که توطئه‌های زیادی را طراحی کردند ولی مردم ایران در این مسیر ماندند و در همه صحنه‌ها حضور پرشوری دارند.

حجت‌الاسلام والسملیمن شمسی‌فر با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) گفت: همه جای عالم اثرات نسل این بانوی بزرگ را مشاهده می‌کنیم و فرزندان این بانوی بزرگ حماسه‌های بزرگی خلق کردند و حضرت زهرا(س) اسوه‌ برای همه بانوان است.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام راحل عنوان کرد: امام راحل اسلام ناب را معرفی کرد، مظلومان عالم را حیات دوباره بخشید و در دهن استکبار کوبید و این مردم را از زیر ظلم آنها نجات داد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: شهید سلیمانی با تقویت محور مقاومت، داعش را از بین برد، اگرچه رژیم صهیونیتسی جنایات زیادی می‌کند اما نشان‌دهنده رسوایی آنهاست و به بهانه هلوکاست جنایات زیادی انجام دادند و این نشان دهنده شکست آمریکاست و نیروهای رژیم کودک‌کش زمین‌گیر شده‌اند و محور مقاومت روزی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را از روی زمین محو خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از