حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
استاندار لرستان:

«شهید هنیه» در خط مقدم محور مقاومت بود

«شهید هنیه» در خط مقدم محور مقاومت بود

استاندار لرستان گفت: شهید اسماعیل هنیه در خط مقدم مقاومت و محور مبارزه با رژیم صهیونیستی بود.

ابوطالب شفقت در گفتگو با خبرنگار «سفیرافلاک»، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه از شخصیت‌های بزرگ اسلام، در خط مقدم مقاومت و محور مبارزه با رژیم صهیونیستی بود که متأسفانه در گذشته نیز فرزندان و نوه‌هایش به شهادت رسیدند.

وی افزود: افرادی که در صحنه مبارزه و جبهه مقاومت حضور دارند جانشان را در کف دستشان گذاشتند و تا جان دارند علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: ما جامعه انقلابی هستیم، جامعه انقلابی دشمن دارد‌ و باید در هر شرایطی آماده باشیم، آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» یعنی در هر شرایطی آماده باشیم.

شفقت عنوان کرد: دشمن یک ساختار سازمانی ترور دارد و مجموعه اقدامات انجام گرفته در طول سال‌های اخیر در کشورهای مقاومت و جمهوری اسلامی این موضوع را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مسیر شهادت ادامه دارد، یادآورشد: باید بدانیم با دشمنی درگیر هستیم که آمریکایی‌ها مستقیماً آن‌ها را هدایت می‌کنند و اخیراً رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به کنگره آمریکا رفته است که شواهد و قرائن نشان می‌دهند برای انجام کارهای ترور مجوز گرفته است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دست به اقداماتی می‌زند که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و امروز به عنوان یک تروریسم رسمی دولتی عمل می‌کند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

شفقت گفت: امام خمینی(ره) فرمودند تا جان در بدن داریم باید با آمریکا و رژیم صهیونیستی مبارزه کنیم که این موضوع به اتحاد و انسجام داخلی و یکپارچگی جبهه مقاومت بر می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از