حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

آراء مردم توسط ۲۷۰شعبه در بروجرد جمع‌آوری می‌شود

آراء مردم توسط ۲۷۰شعبه در بروجرد جمع‌آوری می‌شود

فرماندار بروجرد گفت: آراء مردم توسط ۲۷۰ شعبه اخذ رای در بروجرد جمع‌آوری می‌شود و خوشبختانه از صبح امروز تاکنون روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد حضرت فاطمه(س)، اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری و تمهیداتی که اندیشیده شد، هفته گذشته مرحله اول انتخابات در بروجرد به خوبی برگزار شد و امروز دور دوم انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: در شهرستان بروجرد ۲۷۰ شعبه اخذ رای وجود دارد که در مناطق شهری، روستایی و سیار، آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند و ۶ هزار نفر نیروی اجرایی، امنیتی، بازرسی و نظارتی برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: امروز مردم با حضور در انتخابات، با رای خود در این تصمیم‌گیری مهم کشور مشارکت می‌کنند و با حضور خود به همه دنیا نشان می‌دهند که پایبند به نظام و انقلاب هستند.

مرادی عنوان کرد: امروز ملت ایران بار دیگر اقتدار خود را به رخ دنیا می‌کشند و نشان می‌دهند که سرنوشت کشور برایشان بسیار مهم است و با انتخابات پرشور و انتخاب اصلح، حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.

وی گفت: خوشبختانه از صبح امروز تاکنون روند برگزاری انتخابات به خوبی در حال انجام است و طبق گزارشات، شعبه‌های اخذ رای میزبان جمعیت رای دهندگان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از