حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/18 شمسی | 2024/10/09 میلادی
آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی الیگودرز
رئیس اداره راهداری الیگودرز مطرح کرد:

آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی الیگودرز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز با اشاره به زیرسازی آسفالت ۸۰ کیلومتر از راه‌های روستایی الیگودرز گفت: آسفالت ۴۰ کیلومتر انجام شده و ۴۰ کیلومتر دیگر نیز به‌زودی انجام می‌گیرد.

محمدرضا سرلک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: شهرستان الیگودرز دارای هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که از این میزان حدود ۶۰ درصد آسفالت و ۴۰ درصد خاکی است.

وی افزود: تابستان امسال جهت تردد، بهسازی تمام راه‌های روستایی انجام گرفت و در بحث آسفالت نیز زیرسازی ۸۰ کیلومتر انجام شده که حدود ۴۰ کیلومتر آسفالت شده و ۴۰ کیلومتر دیگر در همین ایام انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز به پیگیری نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان جهت تامین اعتبار آسفالت اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات ملی اقدامات مذکور انجام گرفت، اعتبارات استانی هنوز ابلاغ نشده است.

مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما دستگاه‌ها و ماشین‌آلات راهداری الیگودرز جهت خدمت‌رسانی آماده و هم‌اکنون اکیپ‌ها مستقر و مشخص شده‌اند.

وی افزود: طرح زمستانه راهداری هرساله از ۱۵ آذر ماه آغاز می‌شود اما با توجه به موقعیت شهرستان و تجربه امسال این طرح را از ۱۵ آبان شروع می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری الیگودرز عنوان کرد: اکیپ های راهداری در جاده گله‌بادوش، آبشار، جاده امامزاده، تمندرو، فرسش، محور ازنا و اصفهان مستقر شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع سهمیه آرد روستائیان الیگودرز اشاره کرد و گفت: معمولا آرد به صورت یک ماهه توزیع می‌شود اما با توجه به موقعیت شهرستان ما توزیع آرد را هر سه ماه یکبار انجام می‌دهیم همچنین جهت سوخت‌رسانی جایگاه‌های سوخت مشخص شده‌اند.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از