حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان لرستان خبرداد:

آغاز طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی لرستان

آغاز طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی لرستان

مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان لرستان گفت: طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب استعدادهای برتر آغاز شده است.

رحمان کلانتری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب استعدادهای برتر کشور آغاز شده است و نخبگان و استعدادهای برتر استان لرستان می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی افزود: فرآیند ثبت‌نام طرح شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد و شیوه‌نامه این طرح از سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس https://bmn.ir قابل دریافت است.

مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان لرستان تصریح کرد: نخبگان و استعدادهای برتر علاقه‌مند به فعالیت در دستگاه‌های دولتی در تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه افراد بدون آزمون در این طرح جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند، بیان کرد: نخبگان سوابق فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و... خود را در سامانه dana.bmn.ir بارگذاری و امتیاز کسب می‌کنند و پس از طی مراحل به دستگاه‌ها معرفی شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از