حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/14 شمسی | 2024/08/04 میلادی
مدیرکل پست لرستان مطرح کرد:

آمادگی پست لرستان جهت توزیع به‌موقع گذرنامه زائران

آمادگی پست لرستان جهت توزیع به‌موقع گذرنامه زائران

مدیرکل پست لرستان به آمادگی پست لرستان جهت توزیع به‌موقع گذرنامه زائران اشاره کرد و گفت: به زائران توصیه می‌کنیم تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

ابراهیم علی‌پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: ستاد اربعین شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال به صورت متمرکز در این وزارتخانه تشکیل شده تا خدمت به زائران اربعین تسهیل شود.

وی مهمترین وظیفه پست در سراسر کشور را توزیع به‌موقع گذرنامه‌ زائران دانست و افزود: کلیه امکانات پست در سراسر کشور جهت ارائه خدمت به زائران حسینی و تحویل به موقع گذرنامه‌ها آماده شده است.

مدیرکل پست لرستان به ارائه سرویس پست یافته در طول مسیر راهپیمایی اربعین طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال نیز این سرویس جهت ارائه مدارک و اشیاء گمشده زائران توسط یابنده، تحویل نمایندگی‌ کنسولگری‌ها‌، سفارتخانه‌ها، سازمان حج و زیارت، ستاد عتبات عالیات و موکب‌های منتخب در طول مسیر پیاده‌روی فعال می‌شود.

وی عنوان کرد: در طرح مذکور پست اشیاء و مدارک گمشده را از نمایندگی‌ها دریافت کرده و در داخل کشور به آدرس مالک ارسال می‌کند.

علی‌پناهی به آمادگی پست لرستان جهت ارائه به‌موقع گذرنامه زائران اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین به زائران توصیه می‌کنیم تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از