حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اتحاد مردم، دشمن را ناامید و دلسرد می‌کند

اتحاد مردم، دشمن را ناامید و دلسرد می‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امامین انقلاب بر وحدت و اتحاد تاکید داشتند که اتحاد مردم با هم و مسئولان سبب شد تا مشکلات را برطرف کنیم و دشمنان با این اتحاد مخالف هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید فطر خرم‌آباد اظهار داشت: ماه رمضان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، با شور و حال معنوی بیشتری سپری شد خصوصاً در شب‌های قدر که بسیار مشهود بود. 

وی افزود: ماه رمضان با مجالس دعا و توسل و اشک‌هایی که از جوانان پاکیزه جاری شد گذشت، همچنین مجالس و محافل قرآن همگی در این ماه برجسته بود، کمک‌های مومنانه که برای خشنودی خدا تقدیم شد، از خصوصیات بارز این ماه بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مردم نمایشی عظیم برای آمادگی مقابله با دشمنان اسلام که سرزمین‌های اسلامی را غصب کردند، در روز قدس به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: ماه رمضان ماه تقویت اراده است و باید حرکتمان را با کار و همت مضاعف برای نزدیک شدن به قله‌ها بیشتر شود و باید با اخلاص بیشتر خدمت نمایند.

وی گفت: قوای سه گانه در کشور باید با همدلی و هماهنگی مشکلات مردم را خصوصاً در امر اشتغال و معیشت را برطرف نمایند، امامین انقلاب بر وحدت و اتحاد تاکید داشتند که اتحاد مردم با هم و مسئولان سبب شد تا مشکلات را برطرف کنیم و دشمنان با این اتحاد مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: باید از بداخلاقی و دروغ و تفرقه دوری کرد چرا که راهبرد دشمن عوض شده و امروز کار دشمن بدبین کردن افراد است و در شناخت راهبرد دشمن باید بروز بود و ماه رمضان این نیرو و اراده را به ما عطا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که بهار گیاهان را زنده می‌کند، روز عید فطر برای ما انسان‌ها اینچنین است که ما را زنده می‌کند و ماه رمضان نمادی است که دل‌ها می‌توانند بعد از رمضان هم به هم نزدیک شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآورشد: ماه رمضان و عید فطر، ما را از انحراف دور ساخته و کسانی که وارد این ماه ضیافت الهی شده‌اند بر این امر ثابت‌قدم بمانند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از