حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/17 شمسی | 2024/05/06 میلادی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان:

اجرای طرح نور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

اجرای طرح نور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: اجرای طرح نور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است و این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

علی حسنوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اجرای «طرح نور» اظهار داشت: باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری، ابتدا باید دستگاه‌های فرهنگی پای کار باشند و اقدامات فرهنگی و قانونی خود را در این زمینه انجام دهند که متاسفانه برخی از دستگاه‌های فرهنگی در این راستا اقدامی انجام ندادند.

وی افزود: نیروی انتظامی طرحی را به نام «طرح نور» در نظر گرفته که در راستای اجرای این طرح افرادی که بدحجابی را در جامعه ترویج می‌دهند و با وضعیت نامناسب در جامعه حاضر می‌شوند، تذکراتی داده می‌شود و در صورت بی‌توجهی به تذکر، برخورد صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان تصریح کرد: طرح نور با هماهنگی دستگاه قضایی اجرا می‌شود و تاکید شده که اصناف هم موظف هستند در این زمینه همکاری نمایند و در صورت عدم همکاری در این طرح، پلمب می‌شوند.

حسنوند بیان کرد: قوانین جدید برخورد با بدحجابی در حال تغییر است که لایحه‌ای بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در حال بررسی است و تا زمانی که قوانین جدید اعلام شود، همین قوانین اعمال می‌گردد.

وی گفت: باتوجه به اینکه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، رعایت حجاب و عفاف برای همه افراد جامعه لازم و ضروری است و بی‌توجهی به این امر سبب ناهنجاری و مشکلاتی می‌شود از همین رو همه دستگاه‌ها وظیفه دارند نیروی انتظامی را در راستای اجرای این طرح همراهی نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از