حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/20 شمسی | 2024/05/09 میلادی
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان مطرح کرد:

اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح لرستان اجرا می‌شود که امیدواریم در این برنامه‌ها نقش روحیه بسیجی‌گری و تفکرات شهید مطهری را رواج دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام فرشاد رواد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه، اظهارداشت: همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم، در سپاه هفته عقیدتی را داریم به دلیل اینکه تفکرات شهید مطهری در سطح سپاه و بسیج گسترش پیدا کند تا روحیه معنوی و انقلابی را بالا ببریم.

وی افزود: امسال بیش از ۴۰۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان لرستان اجرا می‌شود که امیدواریم در این برنامه‌ها نقش روحیه بسیجی‌گری و تفکرات شهید مطهری را رواج دهیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه لرستان تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اجرای زنگ سپاس در مدارس منتخب استان، کرسی‌های آزاد اندیشی، فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و برگزاری نشست‌های علمی از جمله برنامه‌هایی است که در سطح استان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام رواد بیان کرد: در آخرین روز از هفته عقیدتی سیاسی ویژه برنامه فریاد مطهر در روز ۱۴ اردیبهشت با حضور طیف گسترده بسیجیان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از