حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان ۲۱ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سفیرافلاک، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اعظم روانشاد با بیان اینکه ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ارسال شد اظهارداشت: نفرات برتر این جشنواره ۲۱ آبان ماه در خرم‌آباد اعلام می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد شش اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش، ۱۱ گزارش تصویری عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت و سرمقاله، ۳۸ تیتر، ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵ طراحی و صفحه آرایی و دو کلیپ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: این دوره متفاوت‌تر از جشنواره‌های پیشین برگزار می‌شود و باتوجه به اهمیت نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین از ظرفیت تمامی اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خبرنگاران ایثارگر و رزمنده و همچنین خبرنگارانی که عضو خانواده شهدا و ایثارگران هستند تجلیل خواهد شد و باتوجه به سیاست و برنامه‌های کلی دولت در راستای فرزندآوری و جوانی جمعیت، از خبرنگارانی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم شده‌اند، تجلیل می‌شود.

روانشاد با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل بیان کرد: برنامه‌های جنبی رسانه‌ای و محتوایی در این خصوص نیز از جمله محورهای اختتامیه این دوره جشنواره است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از