حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

اختتامیه دهمین جشنواره رسانه‌های لرستان برگزار شد

اختتامیه دهمین جشنواره رسانه‌های لرستان برگزار شد

اختتامیه دهمین جشنواره رسانه‌های لرستان با حضور اصحاب‌رسانه و مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش سفیرافلاک، اختتامیه دهمین جشنواره رسانه‌های لرستان ظهر امروز با حضور اصحاب‌رسانه و مسئولان استان در سالن همایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جشنواره اظهارداشت: وظیفه رسانه، روشنگری و مطالعه‌گری است و از طرفی در جبهه جنگ‌نرم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح با ابرقطب‌های رسانه‌ای‌شان قرار دارد که برای ویرانی فرهنگ ایرانی اسلامی آمده‌اند.

وی افزود: در منظر نخست و در حوزه داخلی بدون شک نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت و روشنگری افکار عمومی و تحقق تمدن نوین اسلامی غیرقابل انکار است. اما با عنایت به فعالیت اغلب خبرنگاران استان، باید بگوئیم ما مردم لرستان دردمندیم، ما مردم لرستان بیش از آنکه اهالی فرهنگ و مدیران دولتی باشیم، جزء مردم لرستان دردمندیم و مطالبه ما از خانواده رسانه این است که علاوه بر همراهی مدیران دولت مردمی و انعکاس عملکرد آنها با زبان‌های دنیا و رسا و قلم‌های متفاوت، از درد کوچه بنویسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: زبان حال مردم باشید و مطالبات آنها را مطرح کنید اما با تحلیل درست و سازنده و ارائه ناکارایی‌های عملیاتی با توجه به ظرفیت‌ها و اعتبارات موجود، چراکه این خواست دولت مردمی است.

وی بیان کرد: در جبهه جنگ‌نرم برای جهاد تبیین از طریق ارائه اطلاعات درست و دقیق، تحلیل شرایط روز جامعه و تقویت نهضت مطالبه‌گری عمومی و برای تحقق فضای رسانه‌ای سالم بیش از گذشته همت کنیم.

روانشاد تصریح کرد: در بحبوحه‌ای زندگی می‌کنیم که ایران در مقابل ابرقدرت‌هایی ایستاده است و این ابرقدرت‌ها از تمامی ظرفیت‌های خود برای از پای درآورد ایران فروگذار نیستند و هجمه آنها بیش از اقتصاد در حوزه فرهنگ است و سلاح کارای این جبهه اصحاب‌رسانه هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه صف‌بندی سنگر ماست و در مقابل ابرقطب‌های رسانه‌ای و در مقابل هیمنه و هجمه‌ها با تمامی تمهیدات و سیاست‌هایی که در تیترزنی و توجه به جزئیات مسائل به کار گرفته است. از این رو هر کدام از شما در رسانه‌های خود سنگری هستید در جبهه فرهنگ، تاثیرگذاری هرکدام از اصحاب‌رسانه در این جبهه تاثیرگذاری صدها گلوله شلیک شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از