حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد:

اصحاب رسانه رابط دلسوز بین مردم و مسئولان

اصحاب رسانه رابط دلسوز بین مردم و مسئولان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: اصحاب رسانه به عنوان یک رابط دلسوز بین جامعه و مسئولان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار یحیی الهی شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران لرستانی که در قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: ۹ شهید از استان غیور، انقلابی و ولایتمدار لرستان به‌ویژه شهید صارمی از اصحاب رسانه و خبرنگار هستند که این روز به یاد این شهید و همه شهدای رسانه و به پاس تجلیل از خدمات ارزنده جامعه رسانه و خبر به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی افزود: اصحاب رسانه به عنوان یک رابط دلسوز بین جامعه و مسئولان و همکاران ما هستند و بسیاری از اقداماتی که در راستای امنیت در جامعه شکل می گیرد مدیون زحمت این عزیزان است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: نقش و جایگاه رسانه در قبل از پیروزی انقلاب و امروز در جنگ رسانه‌ای به زیبایی ملموس است و همه شاهد آن هستیم.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در قبل از انقلاب با آگاهی که به مردم دادند مردم را با امام(ره) جهت پیروزی انقلاب اسلامی همراه کردند و خبرنگاران در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در خط مقدم جبهه جنگ حضور داشتند و رشادت و شهادت طلبی‌های رزمندگان را به تصویر کشیدند و نوشتند.

سردار الهی گفت: گنجینه‌ای که امروز از هشت سال دفاع مقدس در اختیار داریم توسط اصحاب رسانه به یادگار مانده است، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این نشأت گرفته از گنجینه‌ای است که اصحاب رسانه به میراث و یادگار گذاشتند.

وی تصریح کرد: امروز اصحاب رسانه در برابر امپراتور جنگ رسانه‌ای قلم می‌زنند، آنچه در برابر این‌ها قرار دارد و حقانیت و خدمات جمهوری اسلامی را در دنیا به تصویر می‌کشد زحمات اصحاب رسانه است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی و کاهش آسیب‌ها بی‌بدیل است که هر کسی که دستی بر آتش داشته باشد نقش آنها را کاملاً می‌بیند و این نقش در جامعه و کشور ملموس است.

وی افزود: در جامعه امروزی احساس امنیت نتیجه تلاش شماست که دوشادوش همه دستگاه‌های امنیتی با دلی پاک و صادقانه حرکت می‌کنید که این احساس امنیت را رقم بزنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از