حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
مدیرکل راهداری لرستان مطرح کرد:

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی لرستان

اصلاح ۱۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۵ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی لرستان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال حذف و اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مرتضی شیروانی ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی لرستان در سال ۱۴۰۲ اقداماتی از قبیل کنترل روشنایی، خط‌کشی راه، نصب تابلو، تعمیر، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و... انجام گرفت.

وی حذف نقاط حادثه‌خیز را یکی از اولویت‌های کاری سازمان راهداری دانست و افزود: حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی لرستان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به نصب بیش از ۱۰۰ هزار نوع تابلو و علائم اخطاری، انتظامی افقی و عمودی در طول محورهای استان، عنوان کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط‌کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقداماتی بود که جهت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و به‌روزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی در طول محورهای استان لرستان بود.

شیروانی یکی دیگر از فعالیت‌های راهداری را تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی دانست و گفت: در بحث حریم راه نیز سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای هزار و دو مورد مجوز صادر شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از