حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون بازرسی صمت لرستان:

اصناف متخلف در شب‌یلدا ۲۸۴ میلیون جریمه شدند

اصناف متخلف در شب‌یلدا ۲۸۴ میلیون جریمه شدند

معاون بازرسی صمت لرستان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر بازار، اصناف متخلف در شب یلدا ۲۸۴ میلیون تومان جریمه شدند.

امیر طولابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: از بیستم آذر تا شب یلدا، طرحی در راستای نظارت بر بازار در استان آغاز شد تا اصنافی که اقلام مورد نیاز شب یلدا را عرضه می‌کردند، مورد بازرسی قرار بگیرند.

وی افزود: در مرکز استان این طرح با حضور ۱۰ اکیپ اجرا شد که ۷۴۰ واحد صنفی در خرم‌آباد مورد بازدید قرار گرفت و از این تعداد ۷۹ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۸۴ میلیون تومان جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی و نظارت صمت لرستان تصریح کرد: در این طرح کالاها با اولویت گوشت قرمز، مرغ، ماهی، آجیل و خشکبار، میوه و قنادی‌های سطح شهر رصد و پایش شدند که تخلفات گران‌فروشی، خالص‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نرخ‌نامه و قیمت مورد رصد قرار گرفت.

طولابی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، گشت‌های مشترک سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله دادستانی، تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، دامپزشکی، اداره اماکن، استاندارد، غله، غذا و دارو، بهداشت، بسیج اصناف، اتاق اصناف حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵ هزار مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است، گفت: در این بازدیدها ۳ هزار و ۳۵۰ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و تعداد ۲۱ انبار بزرگ کشف و ضبط شده و ۱۴۸ فقره پرونده لوازم یدکی و لاستیک خودرو نیز تشکیل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از