حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/12 شمسی | 2024/05/01 میلادی
جانشین فرمانده سپاه لرستان:

اقتدار ایران در عملیات «وعده صادق» ثابت شد

اقتدار ایران در عملیات «وعده صادق» ثابت شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در جنگ ترکیبی اخیر با جغرافیای بلند، دشمن را تنبیه و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردیم‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار محمد علی‌پور ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید حجازی و بزرگداشت عملیات کربلای ۱۰ که در سالن اجتماعات بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: عملیات کربلای ۱۰ در فروردین سال ۱۳۶۶ در منطقه کنونی سلیمانیه به مسافت ۲۵۰ کیلومتر مربع آغاز شد و یکی از سخت‌ترین عملیات‌های پیش‌بینی شده در طول جنگ تحمیلی بود.

وی با اشاره به دستاوردهای کشور در عملیات کربلای ۱۰، افزود: ۵۰ روستا در این عملیات آزاد و در نهایت شهر ماووت استان سلیمانیه عراق تصرف شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: رزمندگان لرستان در هر منطقه‌ای که وارد شدند با تمام وجود و رشادت و شهامت توانستند مأموریت خود را به نحو شایسته انجام دهند.

سردار علی‌پور با اشاره به اینکه امروز سیما و ماهیت جنگ تغییر پیدا کرده است، بیان کرد: اگر زمانی عمده عملیات‌ها در حوزه نیروی انسانی انجام می‌شد، امروز ترکیب عملیات‌ها متغیر است.

وی عنوان کرد: امروز نیروهای نظامی ایران به تمام مؤلفه‌های مورد نیاز برای جنگ‌های آینده دست پیدا کردند تا قدرت منطقه باشند و نمونه آن جنگ ترکیبی اخیر بود که با جغرافیای بلند دشمن را تنبیه و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردیم‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از