حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس دانشگاه لرستان:

حادثه تروریستی کرمان ناشی از رسوایی دشمن است

حادثه تروریستی کرمان ناشی از رسوایی دشمن است

رئیس دانشگاه لرستان گفت: اقدام ناجوانمردانه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ناشی از رسوایی آنهاست.

علی نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به حادثه کرمان، اظهارداشت: طبیعتاً حرکاتی که رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنان ملت ایران که همان نظام سلطه هستند، انجام می‌دهند، از روی دست‌پاچگی، ترس و هراس است و از روی شکست‌های پی در پی است.

وی افزود: این اقدام ناجوانمردانه دشمن ناشی از رسوایی آنهاست، این اقدام ناشی از تحقیر شدن آنها در دنیاست و ناشی از کودک‌کشی است، آن کودک‌کشی که به دلیل خوی استکباری و حیوانی دست به چنین کاری می‌زنند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: همانگونه که فرعون می‌ترسید از اینکه مبادا پسری متولد شود که بنیاد ستم و ظلم او را از بین ببرد، به همین خاطر همه پسران متولد شده را ذبح می‌کرد و امروز رژیم غاصب صهیونیستی و نظام سلطه همان روش فرعون را ادامه می‌دهند.

نظری بیان کرد: این جنایات و اقدامات تروریستی دشمنان به دلیل خوی حیوانی و حتی بدتر از حیوان است که دست به چنین جنایاتی می‌زنند و کودکان و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

وی عنوان کرد: این خط سیری که نظام سلطه ادامه می‌دهد سرانجام به دام خود افتادن است و هر کسی توطئه‌ شوم علیه انسانیت و کرامت و علیه دین و بشریت طراحی کرد، قطعاً خود در دام آن توطئه گرفتار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان این که ملت ایران عاشق سعادت بوده و شهیدپرور هستند، گفت: رژیم غاصب و دشمنان این ملت و نظام بدانند که ملت ایران شهیدپرور بوده و ملتی سلیمانی‌پرور است که این امر سبب ترس و هراس دشمن شده است و آنها از نابودی و حقارت ترس دارند و ترس از اینکه رو به زوال هستند و نفس‌های آخر را می‌کشند.

نظری عنوان کرد: دشمنان بدانند کسانی که ادعای قدرت داشتند در برابر ایران نابود شدند و این دشمنان هم روزهای آخر را می‌گذرانند اما تجربه‌ها نشان داده که وعده حق حتمی است و جبهه حق در برابر باطل همیشه پیروز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از