حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی

اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود

رئیس فدراسیون تکواندو پرداخت پاداش مدال‌آوران و قهرمانان در دو مرحله و آن هم کمتر از ۱۰ ماه در ورزش ایران کم‌سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، آئین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رؤسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به نمایندگی از خانواده بزرگ تکواندو از برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: ورزش ایران اسلامی در آستانه رویداد بزرگ و پر اهمیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد و ورزشکاران دارای سهمیه در تلاش برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی می‌کوشند. بر همین اساس معتقدم برگزاری مراسم و اهدا پاداش ملی پوشان ورزشی خیلی اهمیت دارد.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: قهرمانان ورزشی برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران با حضور ریاست محترم جمهور در دو مرحله و در کمتر از ۱۰ ماه را به یاد ندارد. موضوعی که با تدبیر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به حقیقت پیوست تا افزایش انگیزه و روحیه ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کرده‌اند را دوچندان نماید.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: تدبیر و تلاش موفقیت‌آمیز کیومرث هاشمی و مجموعه مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تحقق نظریه مقام معظم رهبری، «ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد»، ستودنی و قابل‌تقدیر است که بدون شک ادامه این روند، توسعه پایدار ورزش را در همه زمینه‌ها در پی خواهد داشت.

ساعی در پایان گفت: بر خود وظیفه می‌دانم به نمایندگی از دبیر کل، نواب رئیس، اعضای هیئت‌رئیسه، رؤسای کمیته‌های مختلف فدراسیون، رؤسای هیئت‌های استانی، کادر فنی و اعضای تیم‌های ملی تکواندو، پاراتکواندو و خانواده پرافتخار تکواندو از تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وزیر محترم ورزش و جوانان در برگزاری چنین مراسم باشکوهی تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای خبر/

منبع: مهر

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از