حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران عنوان کرد:

آمریکایی‌ها به جنایات خود در غزه پایان دهند

آمریکایی‌ها به جنایات خود در غزه پایان دهند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه اگر جنایت‌ها در غزه ادامه پیدا کند هسته‌های بزرگ مقاومت یقه آنها را خواهند گرفت گفت: آمریکایی‌ها عبرت بگیرند و به این جنایت خود پایان دهند وگرنه از امت اسلام درس عبرت بزرگی می‌گیرند.

به گزارش سفیرافلاک، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی صبح امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان اظهارداشت: زنان شهید و فرشتگان خونین‌بالی از استان غیرت و ولایت، امروز ذهن مردم لرستان را از یاد و خاطرشان پُر کردند و امروز برای دستگیری از مکتب آنها اینجا دور هم جمع شده‌ایم، زنانی که دست از جان شستند تا به حیات ابدی برسند.

وی افزود: این شهدا از تعلقات مادی این دنیا دل بریدند تا در نزد خدای متعال آرامش بیابند، زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند، زنانی که همه هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش بگذارند و جهان را به سوی این حقیقت دعوت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبر حکیم انقلاب چه شیوا و بلیغ این شهیدان را الگوی سوم زن و نه الگوی شرقی و نه غربی زن نامیدند و در پیامی در کنگره زنان شهید ایراد فرمودند که زن مجاهد مسلمان ایرانی معلم ثانی برای زنان جهان خواهد بود.

وی بیان کرد: پس از زنان الگوی اول که زنان مجاهد صدر اسلام بودند نه الگوی شرقی متحجرانه که زن را بدون هیچ چیزی که در تاریخ‌سازی تعریف کرده، بدون هیچ نقشی در سیاست و تحولات اجتماعی و نه الگوی غربی که ابزار وسیله شهوت‌رانی مردان و جذب سرمایه‌های بیشتر تعریف کرده، بلکه الگوی سوم الگوی سازنده و انسان‌ساز است.

سردار نقدی گفت: این تعابیر رهبر بزرگوار ما در اولین کنگره زنان شهید است و یاد دادند عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خودش است نه مانند الگوی متحجر شرقی که حسرت بخورد که چرا از مردان پایین‌تر است و نه مثل الگوی غربی فاسد که برای کامل و مطرح شدن تلاش کند، مردنمایی و خودش را شبیه مردان کند.

وی تصریح کرد: این تفکر فمینیستی و غربی که هر دو یک نوع احساس حقارت زن در مقابل مرد است، خود کم‌بینی زن در مقابل مرد است، الگوی سوم زن یعنی الگوی اسلامی نشان دادن زن می‌تواند به اوج اثرگذاری میدان‌های سیاست و تحولات اجتماعی برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الگوی سوم زن  بالاترین مراتب قهرمانی را در حماسه‌های بزرگ تاریخ و همان ویژگی‌های زنانه خود خلق می‌کند، رهبر بزرگوار و حکیم انقلاب فرمودند: زن انقلابی و مسلمان ایرانی ثابت کرد که هم می‌تواند عفیف، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود، می‌تواند سنگر خانواده را حفظ کرد، پاکیزه نگه‌داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی هم فتوحات جدیدی را کسب کرد و هم می‌تواند لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت در هم بیامیزد که این ویژگی زنان مسلمان ماست.

وی با بیان اینکه زن مسلمان ایرانی از حضرت صدیقه کبری (س) الگو گرفته است اظهارداشت: حضرت فاطمه زهرا(س) اگر خواست قهرمانی و میدان‌داری کند و اگر خواست برجسته‌ترین زن تاریخ در تاثیرات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دوران خود و بعد از خودش باشد آن‌طور نبود که مانند حضرت امیرالمومنین برود شمشیر به دست گیرد و بخواهد ادای مردانه درآورد.

سردار نقدی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در جبهه نبود و رسالت خود را در کسوت یک زن در التیام جراحت مجروحان و جانبازان جبهه انجام می‌داد اما آن که رسالت اصلی به عنوان یک زن باید بدرخشد در دفاع از حریم ولایت بود و حرکتی تاریخ‌ساز انجام داد.

وی عنوان کرد: حضرت زینب (س) بر ذوالجناح ننشست و در میدان کربلا شمشیر نزد اما در رسالت زنانه خود کاری کرد که اگر نبود نامی از حسین ابن علی(ع) نبود، کار زنانه خودش را انجام داد به‌طوری‌که با آن خطبه‌های بلیغ، فصیح و دشمن‌شکنی که در تاریخ ماند الگویی برای همه زنان آزاده تاریخ شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حضرت زینب (س) به زنان ایرانی یاد داد که برای حماسه‌آفرینی و نقش‌آفرینی در میدان سیاست و برای موثر بودن در تحولات اجتماعی باید نقش خودشان را ایفا کنند و از مادری خودشان برای اداره زندگی کم نگذارند و بخواهند خود را شبیه مردان کنند و تصور کنند اگر مردان چادری بر سر ندارند این حقارت است که ما چادر سر کنیم، نه هر کسی رسالت خود را دارد، هر جنسی ویژگی‌های خودش را دارد و تکاملش در بلوغ رساندن آن ویژگی‌هاست.

وی با بیان اینکه شیرزنان شجاع ایران در طول انقلاب و در دفاع مقدس بسیار بزرگ‌تر از مردان حماسه آفریدند گفت: مادری که فرزندش را به سمت جبهه بدرقه می‌کند، مادری که مشوق فرزند جوانش هست و پاره تنش را با دست خود به جبهه می‌فرستد و وقتی که اعلام نیاز جبهه‌ها می‌کنند به جوان خودش می‌گوید اگر در خانه بنشینی  من شیرم را حلالت نمی‌کنم چه مقام، حماسه، شجاعتی و ایثاری بالاتر از این داریم که آن هم نه یک فرزند  بلکه گاهی تا پنج فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند و وقتی که پنجمین فرزندش شهید می‌شود به محضر امام (ره) می‌رسد و می‌گوید اجازه دهید که خودم به جبهه بروم و جانم را فدای شما کنم. کدام حماسه و ایثار مردان به این مرتبه می‌رسد که مادر این شهدا این طور جانفشانی و ایثار می‌کند.

سردار نقدی تصریح کرد: همسری که خود شوهرش را  به سمت میدان بدرقه می‌کند و خودش مشوق حضور او برای دفاع از حرم می‌شود و می‌گوید مبادا حرم حضرت زینب (س) مورد تعدی قرار گیرد و بار سنگین اداره خانه را به تنهایی بر دوش می‌گیرد چه حماسه‌ای بالاتر از این داریم. 

وی خاطرنشان کرد: همسری که در دفاع مقدس شوهرش را به سمت جبهه‌ها بدرقه می‌کند و بعد چندین فرزند خردسالش را بعد از شهادت همسرش اداره می‌کند و به بالاترین مدارج علمی و شخصیت‌های  اخلاقی استان خود می‌ر‌ساند، کجا می‌شود چنین حماسه‌ای را در بین مردها دید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: بسیاری از همسران، مادران و خواهران شهداء در پشت جبهه مشغول تدارک جبهه بودند و بسیاری از نیازهای جبهه را تامین می‌کردند و هر باری که اعلام نیاز برای جبهه می‌شد انبوه طلاها و زیورآلات خود را فداکارانه تقدیم جبهه می‌کردند، مردان کجا می‌توانند چنین ایثاری داشته باشند.

وی افزود: در کنار همه اینها، زنان در آنجایی که نیاز شد هم در میدان رزم و امداد جبهه هم بودند و هم در پشت جبهه‌ها و در بیمارستانه‌ها از مجروحان پرستاری می‌کردند که این نقش‌آفرینی زنان بسیار برتر بود.

سردار نقدی عنوان کرد: در حماسه دفاع مقدس و انقلاب با وجود اینکه شاید بسیاری از اینگونه زنان را بنام نشناسیم و در حماسه‌ها دیده نشود اما اجر آنها بالاتر از مجاهدت مردان است، چرا که اگر مردان مجاهدت و فداکاری می‌کنند و حماسه می‌آفرینند نامشان مطرح است وعکس‌هایشان به در و دیوار جلوی چشممان داریم اما بسیاری از مجاهدت‌ زنان پنهان است و دیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: چه کسی آن همسری را می‌شناسد که 34 سال دارد از یک جانباز قطع نخاع با عشق، شور و شکر پرستاری می‌کند؟! پس این الگوی زن ایرانی مسلمان بود که الگوی سومی بود و رهبر بزرگوارمان در آن بیان از آن یاد کردند و این چیزی است که دشمن را آن‌طور به غضب، خشم و توطته علیه این زن در ایران واداشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن همه امکانات خود را بسیج کرده است، صدها تلویزیون و رادیوی ماهواره‌ای و هزاران شبکه اینترنتی را  فعال کرده تا چنین زنانی دیگر وجود نداشته باشند چرا که آنها تشخیص دادند که دشمن اصلی آنها همین زن‌ها هستند، همین زنانی که می‌توانند رزمنده میدان را تربیت کنند و به میدان بفرستند.

وی اظهارداشت: از دامن زن‌های بی‌حیای غرب چنین جوان‌هایی برای میدان رزم ساخته نمی‌شود بنابراین می‌بینید دستشان خالی است، این همه اسلحه، امکانات  و تجهیزات اطلاعاتی دارند اما در مقابل یک عده مردم مظلوم غزه که 17 سال است در محاصره اقتصادی و غذایی هستند کم آوردند و نمی‌توانند یک قدم پیش‌روی کنند، چون رزمنده ندارند و هنرشان در این است که سوار بر هواپیماهای چند صد میلیون دلاری شوند و بعد روی سر زن و بچه بی‌گناه بمب بریزند.

سردار نقدی افزود: در افغانستان دیدید که چگونه ارتش آمریکا با آن همه سر و صدا و هیاهو بعد از 20 سال شکست خورده فرار کرد و به اندازه ارتش بزرگ یک کشور، فقط سلاح جا گذاشت و فرار کرد.

وی عنوان کرد: آمریکا چون رزمنده ندارد در افغانستان فقط 200 فروند هواپیما و بالگرد و 640 هزار تفنگ جا گذاشت و فرار کرد، چرا که از دامن آن زن غربی، جوان فداکاری تربیت نمی‌شود  که بیاید برای وطنش فداکاری کند، جان دهد و خودش را به خطر بیندازد بنابراین دست آنها خالی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: و لذا اینگونه ذلیلانه در مقابل تعداد اندکی از فلسطینی‌ها که 17 سال است در محاصره هستند شکست می‌خورند، آبروی آنها در دنیا می‌رود و همه ابهت و یال و کوپال ارتش پر طمطراق آنها می‌ر‌یزد.

وی گفت: آنها دیدند که این مادران و زنان هستند که می‌توانند مقاومت در مقابل زور و استکبار را  شکل دهند بنابراین علیه آنها توطئه می‌کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: یادتان هست سال گذشته خانمی را که تخلف کرده بود برای ارشاد و نصیحت به نیروی انتظامی آوردند، در یک سالن اجتماعاتی برای ارشاد و نصحیت ده‌ها نفر مثل همین خانم هم آنجا شاهد بودند از طرفی دوربین‌ها هم فیلمبرداری می‌کردند و همه داشتند می‌دیدند که این خانم به خاطر اختلالات و بیماری که در جسمش داشت افتاد و فوت کرد.

وی اظهارداشت: این خانم در یک محیط صمیمانه برای ارشاد و نصحیت و نه در سلول انفرادی و نه در پشت راهروهای زندان بلکه جلوی چشم دوریین، شاهدان و ده‌ها نفر از آدم‌های شبیه خودش افتاد و فوت کرد و بعد جهان غرب دنیا را ماتم سرا کرد به‌طوری که همه پشت تریبون‌ها آمدند و بغض کردند که یک خانم در ایران کشته شده است پس باید نظام ایران نباشد و نظام جمهوری اسلامی براندازی شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر شما اینقدر دل نازک هستید که می‌گویید خانمی فوت کرده است پس یک نظامی به خاطر فوت یک خانم باید براندازی شود پس چرا اکنون نمی‌بینید که هزار زن در عرض یک هفته تکه‌پاره و کشته شدند.

وی عنوان کرد: در غزه 700 کودک تکه‌پاره شدند ناله‌های شما کجاست؟ به خاطر فوت یک زن تمام روسای جمهور کشورهای غربی، نخست وزیرها و روسای مجلس آمدند و اظهارنظر کردند و خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی شدند، امروز که هزار زن قطعه قطعه شد کجا هستید؟ دل نازک‌تان کجا رفت؟ آنها سکوت کردند.

سردار نقدی بیان کرد: آنها برای حمایت از قاتل این زنان و کودکان نه فقط حمایت کردند، کف زدند و تشویق کردند بلکه سلاح دادند و گفتند اینها را هم بزنید.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار انبارهای خود را خالی کرد و گفت این سلاح‌ها را هم سر زن و بچه‌های بی‌گناه بزنید و کاری بدتر از فرعون کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: قرآن بخواهد فرعون را توصیف کند می‌گوید بچه پسرها را می‌کشت ولی مادرها ار زنده نگه‌می‌داشت اما اینها به هیچ کسی رحم نمی‌کنند و زن‌کش و کودک‌کش‌اند.

وی افزود: اینها دلسوز زنان ما هستند که این طور ناله می‌کنند و این طور طرفدار آزادی زن هستند؟ نه آن‌ها زن بی‌بند و باری می‌خواهند که به دور از الگوی زن  مسلمان ایران و به دور از این الگوی سومی باشد که رهبر بزرگوارمان آن را معرفی کرد.

سردار نقدی عنوان کرد: آن‌ها زنی را می‌خواهند که شکل و شمایل غربی به خودش بگیرد و بی‌بند و بار شود و جوانش همان جوانی شود که هیچ کاری نمی‌تواند در دفاع از وطن خود انجام دهد و جرات هیچ فداکاری را برای ملت و ارزش‌های خودش نداشته باشد.

وی بیان کرد: قرآن در سوره نساء آیه 89 می‌فرماید: آنها دوست دارند که شما مثل خودشان کافر شوید تا برابر شوید بنابراین تا زن شجاع، دیندار، با حیا و عفت ایرانی هست که تا به زینب کبری (س) تاسی کرده است، مقاومت در مقابل استکبار، زور و ظلم هم هست لذا از این می‌ترسند و دوست دارند ما هم مثل خودشان شویم و نتوانیم از خودمان دفاع کنیم و تسلیم آنها شویم بنابراین باید حواسمان را جمع کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الحمدالله زنان هوشیار ما پاسخ این جنگ‌های روانی دشمن را دادند و وقتی که آتش‌بارهای جنگ روانی دشمن علیه زنان ما به پا شد با همین حجاب محکمی که امروز اینجا می‌بینیم و اکثر مردم ایران همین فرهنگ را حفظ کردند در صحنه بودند، هستند و این راه را ادامه می‌دهند و این راه، راه عزت، سعادت و پیروزی است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر امروز که بر اثر آن حمله بزرگ طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی مُرد و در مرگ مغزی فرو رفت، آمدند و آنجا ایستادند و خودشان دارند میدان را فرماندهی می‌کنند، سلاح و مهمات می‌آورند باید از سوابق 44 ساله انقلاب اسلامی درس بگیرند و بدانند این خشم متراکمی که دارند در جهان اسلام ایجاد می‌کنند علیه خودشان به انفجار خواهد رسید.

سردار نقدی گفت: اگر این جنایت‌ها در غزه ادامه پیدا کند، هسته‌های بزرگ مقاومتی که در همه عالم خود جوش شکل گرفته است یقه آنها را خواهد گرفت و آنها را هم به زیرخواهند کشید، اینطور به ناوهای خودشان مغرور نباشند همه آنها به یک شلیک بسته است و همه آن قدرتشان به یک عملیات بسته است.

وی اظهارداشت: همانطور که رژیم صهیونیستی در این عملیات ساقط شد و دیگر چیزی از آن باقی نمانده است، در آینده نزدیک خواهیم دید که چه حوادث بزرگی به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی‌ها عبرت بگیرند و به این جنایت خودشان پایان دهند وگرنه درس عبرت بزرگی را از امت اسلام خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: پایگاه‌های آنها در همه جا در محاصره مجاهدان اسلام است و کارگزارانشان در دنیا در دسترس مجاهدان اسلام هستند و اگر این خشم را بیش از این برای خودشان جمع کنند درس‌های سنگینی خواهند گرفت که قابل جبران نیست و افول قدرتی که در آن زندگی می‌کنند به سقوط منجر خواهد شد.

سردار نقدی بیان کرد: مردم ما و همه امت اسلام آماده‌اند، هیچ کسی لازم نیست  به کسی توصیه و سازماندهی کند چون مردم خود به خود در دفاع از فلسطین در صحنه هستند و همه امت اسلام به پا خواسته و به میدان آمده‌اند، در تمام جهان آزادی‌خواهان به حرکت درآمدند و ان‌شاءالله این مقاومت‌ها و جهاده‌ها مقدمه ظهور ولایت عظمی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از