حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه:

الگوی مردم سالاری دینی جهانی شده است

الگوی مردم سالاری دینی جهانی شده است

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه گفت: الگوی مردم سالاری دینی جهانی شده است و کشورهای زیادی از این مهم الگو گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار محمد تولایی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات، اظهار داشت: هر انتخاباتی برای جمهوری اسلامی ایران شرایط خاصی دارد و علت این است که نوع مردم سالاری دینی که نظام ما ارائه داده، خط بطلانی در ادعاهای غرب مبنی بر دموکراسی غربی کشیده است.

وی افزود: بسیاری از اندیشمندان غربی این را مطرح می‌کنند که دموکراسی غرب به نابودی کشیده شده و نموه آن را در سرکوب دانشجویان آمریکا و اروپا می‌بینیم که این ادعای حقوق بشر و آزادی بیان را وقتی منافع خود را در خطر می‌بینند، زیر پا گذاشته و رفتارهای خشنی را انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه بیان کرد: الگوی مردم سالاری دینی برای جهان الگو شده و مردم جهان به سمت این الگو می‌روند لذا انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و نباید خدشه‌ای به آن وارد شود.

سردار تولایی گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات در الگوسازی این مدل در جهان گام‌های موثری می‌توانیم برداریم و این حضور تکمیل‌کننده حماسه حضور مردم در تشییع شهید رئیسی و تکمیل‌کننده اقتدار وعده صادق در عرصه بین‌المللی برای کشور است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از