حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه کوهدشت:

امام خمینی(ره) خط جهاد را زنده نمود

امام خمینی(ره) خط جهاد را زنده نمود

امام جمعه کوهدشت گفت: امام راحل خط جهاد و شهادت را زنده نمود، تاریخ کهن و پرافتخار ایران اسلامی و این مرزوبوم سرشار از فداکاری شهدای عزیز و رزمندگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت کوهدشت اظهار داشت: اگر جهاد و شهادت نبود اسلامی پیروز نمی‌شد، یاران با تمام وجودشان ایثار و جهاد کردند، ما مدیون و مرهون خون مقدس شهدا هستیم که امروز به این انقلاب عظیم رسیدیم.

وی افزود: هرچه در مورد شهدا صحبت کنیم، کم گفته‌ایم، خط جهاد و شهادت اگر نبود، مسلمین دچار انحطاط می‌شدند، خود جهاد دریچه‌ای است که خداوند بر روی انسان‌ها گشوده است و یکی از درهای بهشت است.

امام‌ جمعه کوهدشت عنوان کرد: امام راحل خط جهاد و شهادت را زنده نمود، تاریخ کهن و پرافتخار ایران اسلامی و این مرزوبوم سرشار از فداکاری شهدای عزیز و رزمندگان است، هرچه یاد و فرهنگ شهادت را ترویج کنیم کم است، بایستی نسل جدید بدانند که انقلاب چه طور پیروز شد.

وی تصریح کرد: با تولید محتواهای فاخر در زمینه جهاد تبیین و ارائه فرهنگ ناب جهاد و شهادت ربه نسل‌های بعدی کوشا باشیم، ما وارث شهدا و مجاهدانیم، نباید بگذاریم این خط و فرهنگ تضعیف شود؛ همه بایستی مروج این مسیر باشیم.

طهماسبی ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندار کوهدشت و مسئولان شهرستان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان، گفت: برای نسل جوان و نوجوان آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها وظیفه‌دارند برنامه‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت را برپا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از