حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده نیروی انتظامی لرستان مطرح کرد:

امنیت نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم

امنیت نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مشارکت مردم

فرمانده نیروی انتظامی لرستان امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و گفت: امنیت نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها، مشارکت و همکاری خوب مردم است.

به گزارش سفیرافلاک،‌ سردار یحیی الهی ظهر امروز در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش‌سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در سالن تالار رنگین کمان شهرستان رومشکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهداء و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس اظهارداشت: ما مدیون شهدا هستیم، مسیری که آنها با خون خود برای ما روشن کرده‌اند باید ادامه دهیم و از آرمان‌های آنها پاسداری و حفاظت کنیم.

وی افزود: از همراهی و پشتیبانی مردم و تعامل سازنده دستگاه قضا، امام جمعه و سایر دستگاه‌های شهرستان رومشکان با پلیس قدردانی می‌کنیم و باید گفت امنیت امروز این شهرستان حاصل تلاش فرمانده تلاشگر و تعامل همه دستگاه‌ها با این فرماندهی است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول دانست و عنوان کرد: باید همیشه قدر این دو نعمت را بدانیم و تا این دو نعمت تهدید نشوند قدر آنها را نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه امنیت بزرگترین و مهمترین نیاز جامعه امروز است گفت: در سایه امنیت پایدار سلامتی، آرامش و آسایش حاصل می‌شود و در حوزه امنیت ما خود را خادم مردم می‌دانیم و با کار میدانی‌، جهادی و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا امنیت جامعه را فراهم کنیم.

سردار الهی تصریح کرد: پرچم‌داری کشور ما در حوزه امنیت در منطقه و جهان حاصل تدابیر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، تلاش همه دستگاه‌های امنیتی، نیروهای مسلح، وحدت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها،‌ مشارکت و همکاری خوب مردم است اظهارداشت: مردم ما همیشه و در هر زمان پای کار انقلاب بوده‌اند و حماسه‌آفرینی این مردم غیور در روز ۱۳ آبان و دفاع از مظلوم و استکبارستیزی کارنامه جدیدی از حضور شور و شعور انقلابی این ملت همیشه در صحنه بود.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان افزود: دستگاه‌های متعددی در حیطه تامین امنیت پایدار در جامعه مسئولیت دارند همچنین لازمه ایجاد امنیت پایدار فعالیت همه دستگاه‌ها و حمایت، پشتیبانی و همراهی مردم در این مسیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از