حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه پاسداران:

انتخابات الگوی نظام مردم سالاری دینی است

انتخابات الگوی نظام مردم سالاری دینی است

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه پاسداران گفت: انتخابات الگویی از نظام مردم سالاری دینی است که رشته‌های دروغین دموکراسی غربی و اقدامات دشمنان را پنبه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سردار محمد تولایی ظهر امروز در شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی نظام انتخابات است، اظهار داشت: بعد از عزل بنی‌صدر و شهادت شهید رجایی این سومین انتخابات زودهنگام جمهوری اسلامی است، به هر میزان توانمندی، اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود تلاش دشمنان برای ایجاد خلل در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود؛ انتخابات الگویی از نظام مردم سالاری دینی است که رشته‌های دروغین دموکراسی غربی و اقدامات دشمنان را پنبه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در دنیا بی‌نظیر است که برای یک کشور اینگونه حادثه‌ای رخ دهد و قادر باشد امنیت، ثبات و انسجام کشور را حفظ کند که ظرف ۵۰ روز بتواند مقدمات انتخابات را مهیا کند.

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه پاسداران با بیان وقایع شکل گرفته توسط دشمنان نظام در چندسال گذشته، تصریح کرد: ترور شهید سلیمانی، پروژه کشته‌سازی و دیگر اقدامات توسط دشمنان شکل گرفت اما حضور مردم نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

سردار تولایی عنوان کرد: رشد اقتصادی چین که بازار‌های آمریکا را تحت تأثیر قرار می‌داد برای آمریکا چالش برانگیز بود، آمریکا قصد داشت مسائلش را در جاهای دیگر حل و فصل کند و مانع رشد اقتصادی چین شود بر همین اساس اقداماتی را در آسیا طراحی کرد و در یکی از این طرح‌ها به دنبال این بود که با سلطه رژیم صهیونیستی بر کشور‌های منطقه رژیمی را جایگزین خود در منطقه کند؛ عملیات طوفان الاقصی همه نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد و آمریکایی‌ها با همراهی اروپا به شکل جنون‌آمیزی بعد از این شکست شروع به کشتار مردم کردند.

وی گفت: امروز مردم سراسر دنیا از مردم غزه حمایت می‌کنند و در سطح دانشگاه‌های آمریکا و خیابان‌های غرب جنگ هویتی و موجودیتی در حال رخ دادن است، نزدیک هشت ماه است نیروهای مقاومت علیرغم کشته شدن تسلیم نمی‌شوند چون اگر حماس پیروز شود نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

معاون هماهنگ‌کننده اطلاعات سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق امیدی را در نیروهای مقاومت چه در منطقه و چه در بین دانشجویان آمریکایی ایجاد کرد و اعتبار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید بعد از عملیات وعده صادق امروز یک ترازی از اقتدار جمهوری اسلامی برای جهان به نمایش گذاشته شده است و تنها در شرایطی می‌توانیم این اقتدار را تدوام ببخشیم که مشارکت در انتخابات بالا باشد در این راستا خدمت‌رسانی به مردم آن‌ها را برای شرکت در انتخابات امیدوار می‌کند.

سردار تولایی بیان کرد: شهادت رئیس جمهور و تشییع پیکر باشکوه ایشان نشان داد که مردم عملکرد رئیس جمهور شهید را تائید کردند و این تائید تراز انتظار از رئیس جمهور آینده را بالا برد، رسانه‌های معاند یکپارچه یأس و ناامیدی در کشور ایجاد می‌کنند امیدواریم رئیس جمهور جدید عزت، برکت، اقتدار و پیشرفت را نصیب ملت ایران کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از